mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie emanuelsson - 5 april 2013 19:51

*2 bli det, runkeeper dummade sig på hemvägen från Elena :(

...

Av Emelie emanuelsson - 5 april 2013 09:59

Morgon ! De e fan Fredag idag :) 

 Härligt ! 

Dricker mitt kaffe madam tar sin förmiddagslur. 

 Snart kommer svärmor och tapetserar de sista här :) Härligt att ha de klart sen ! 

 Vid 12 ska jag gå o träffa fiina damer jag. Möta Elena o hennes Johanna. 

Sen antar jag hem till henne inte sätt deras hus ännu :) ska bli skojj att få se ! 

 Sen kommer Therese och hennes Elias dit efter dem vart på BVC. 

Nej fortsätta med mitt kaffe ! 

 Underbara FREDAG :) 



O sol på det ! :D


Av Emelie emanuelsson - 4 april 2013 19:34

Kläder skor ! 

 Nu ska de springas ! <3

       

...

Av Emelie emanuelsson - 4 april 2013 17:32

nehe snart ska vi över till mannens mamma. 

 Bli att glo en bra sportsida med billllliga sportsaker/kläder ! :D 

 Se om vi beställer hem något, spana in skooor nu :) 

måste ha nya då mina klämmer lite vid tåna så får skinblåsor på lilltån och stortån när ja sprungit :( 


Av Emelie emanuelsson - 4 april 2013 13:05

Gjorde en omgång lax med potatis och diverse grönsaker med :) nu är frysen full av godsaker åt madam !

Av Emelie emanuelsson - 4 april 2013 12:18

Fläskfilé potatis och diverse grönsaker

HM

Av Emelie emanuelsson - 4 april 2013 11:42

Ja jag och HM hör nog ihop ! 

Till Freja: Solhatt, Shorts, Leggins, body


       

Till mig: Topp, linnen och Chinos. 

Måste röja i garderoben här hemma och kasta massa skit, typ rosa topp med ögon och mun eller va de e ? asså jag är ju ändå 23 iår så man får la klä sig efter sin ålder kom jag på haha. 

 Nu bli de slänga massa !! 

       

Av Emelie emanuelsson - 3 april 2013 21:37

Ska orka ett halvt maraton !
Omg se hur de ska gå :P

Ovido - Quiz & Flashcards