mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 8 april 2013 16:32

Makaronilåda med bacon ärter svamp lök

Av Emelie emanuelsson - 7 april 2013 21:01

Ja sköna kväll.
Vart ett trevligt ljusparty iaf.
Se om de bli kaffe med Therese Imon !
Uch Asså att bli dissad att folk sluta höra av sig det är ju inget kul.
Men har mina misstankar om vf vissa slutat höra av sig så.... Ja misstänksamt ;)

Men men nej lirar draw med Fia än haha ! Vi äger ;) hihi

...

Av Emelie emanuelsson - 7 april 2013 16:01

Söndag. 

 Sköna söndag. Jag åkte med Therese och Elias till Borlänge. 

 Kikade runt lite, ne vart inge köp lite mat på ica bara. 

Freja fick va hemma med mannnen :) 

 Fläsklägg och rotmos strax ! fint de en söndag som denna. 

 Sen åker jag iväg igen ! fast hem till Elena i Djurås, där ska de va ljusparty och fika. 

Bli trevligt det. Therese plockar upp mig kvart i fem. 

 Hoppas maten bli klar innan ja ska åka haha! 

 äVen denna gång lämna ja Freja med pappa sin :) 

en liten barnledig söndag ändå. 

 fråga om linus mamma vill ha en över en natt i slutet av månaden kanske. 

Kanske jag och mannen kan gå på bio eller något mysigt :) 

 .. .

bye.. 

...

Av Emelie emanuelsson - 6 april 2013 21:37

Freja fick ett par byxor av farmor sin :)

Av Emelie emanuelsson - 6 april 2013 19:36

Hmm kul de vart snöstorm !!!
Va fan är värmen och våren !
Nej nu får de va nog !
Sommar tack ! Så vi kan ut och campa! Ja lär bli fiske och camping och trädgårds jobb hela sommaren !
Lär inte hinna med nå mer Hahaha !
Lär ha 1 årskalas med tur de e sommar då kan man va ute o ha kalas :) kuligt nej nu ta jag en grogg jävel !!
Och njuter av soffhäng !
Skulle orka göra fruktsallad med ... Men nu ha mannen besök så kvitta la

..

Av Emelie emanuelsson - 5 april 2013 21:31

En bra fredag ! 

 Japp först va ju svärmor här och tapetserade klart :) 

 sen stack jag iväg så mötte Elena upp mig och vi gick hem till henne. 

 Freja vägra klart sova mycket roligare att sätta sig upp i vagn hela tiden haha. 

 Trodde nästan det skulle bli sura miner och kaos för hon ej sovit. 

 Men icke ! hon va glad hela besöket :) Och allt gick bra. 

 Therese och Elias kom sen också. 

 Vart bjudna på kaffe och fruktsallad. Mycket trevlig dag. 

Sen hade Mannens mamma freja en vända så jag fick ut och springa ! :D

 Tagit ett glas Rosé och nu en cider ! sen bli de nog tidigt i säng :) 

 Är allt lite trött. 

Imon nya tag ! och springtur står klart på listan med :)

Så tråkigt att Fiaa bor så långt bort hade vart trevligt med en kaffe i solen med den damen <3 

Syster kommer iaf upp på Måndag o stannar till Torsdag ! fint det :) 

 En liten slav på besök ;) mohahaha kan jag allt springa på förmiddagarna istället för kvälla :P


Ovido - Quiz & Flashcards