mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 18:38

Och mina saker :)
Sockorna fick jag av svärmor
Spring sockor awesome !

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 18:34

Freja fick en del saker av farmor sin <3 kommer bli super fin när allt passar hihi

..

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 11:59

Så då ha syrran åkt iväg, hennes tåg går snart från Borlänge :) 

Jaha va ska jag göra nu då ? madam ska sova middag. Jag chilla la lite då. 

 Senare får vi allt gå till svärmor. vill ha mina saker ;D haha. 

Hmm bli nog gamla älg biffar vi hade i frysen idag... va ba 3 men ja behöver ba 1 ;D 

nu när ja vart så onyttig haha ! 

jaja vi säger la så då ;D


bye

..

Av Emelie emanuelsson - 10 april 2013 20:36

Vart en fin och solig dag.
Vart promenad runt åkrarna i geggan haha !
Sen ha vi bakat sockerkaka här hemma :)
Madam fick sig ett bad innan.
Ja tiden rullar på Imon åker syster hem igen. Är de tillbaka till vardagen igen....
Nu kolla vi mästerkocken final ju !
Sen får vi la glo nå annat inget bra vid 21 :/ blä.
Jaja hej och hå !

Ps mina och Linus mammas saker från England kom idag ! Måste jag ju hämta Imon em :) så får frejis gosa med sin farmor med.

Av Emelie emanuelsson - 10 april 2013 16:52

X-fit passet. Gick bra ganska hårt.
Lite ont i armarna idag :)
Sista gången nästa vecka :(

..

Av Emelie emanuelsson - 10 april 2013 16:50

Gårdagens middag
Kyckling gryta pasta sallad

Av Emelie emanuelsson - 9 april 2013 09:33

Underbara morgon !
Kaffe e fixat sovmorgon fick jag med härligt ! +sova hela jävla natten <3 tack frejis så får du gärna gö varje natt/morgon haha :D undra va vi ska gö idag syster kom igår med ..
Promenad ? Kanske är ju sol <3
Nej dricka mitt kaffe vila mitt jävla benhinneinflammations ben :( bajs med

Av Emelie emanuelsson - 8 april 2013 19:53

Bajsben ! Jävla de första Springstegen och de kändes pang bara i vänstra benet ....men dum som jag är fortsatte jag springa iaf .. Aj aj någon muskel tros ?! Ne ruttet :(

Ovido - Quiz & Flashcards