mammatillfreja

Alla inlägg den 5 april 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 5 april 2013 21:31

En bra fredag ! 

 Japp först va ju svärmor här och tapetserade klart :) 

 sen stack jag iväg så mötte Elena upp mig och vi gick hem till henne. 

 Freja vägra klart sova mycket roligare att sätta sig upp i vagn hela tiden haha. 

 Trodde nästan det skulle bli sura miner och kaos för hon ej sovit. 

 Men icke ! hon va glad hela besöket :) Och allt gick bra. 

 Therese och Elias kom sen också. 

 Vart bjudna på kaffe och fruktsallad. Mycket trevlig dag. 

Sen hade Mannens mamma freja en vända så jag fick ut och springa ! :D

 Tagit ett glas Rosé och nu en cider ! sen bli de nog tidigt i säng :) 

 Är allt lite trött. 

Imon nya tag ! och springtur står klart på listan med :)

Så tråkigt att Fiaa bor så långt bort hade vart trevligt med en kaffe i solen med den damen <3 

Syster kommer iaf upp på Måndag o stannar till Torsdag ! fint det :) 

 En liten slav på besök ;) mohahaha kan jag allt springa på förmiddagarna istället för kvälla :P


Av Emelie emanuelsson - 5 april 2013 19:51

*2 bli det, runkeeper dummade sig på hemvägen från Elena :(

...

Av Emelie emanuelsson - 5 april 2013 09:59

Morgon ! De e fan Fredag idag :) 

 Härligt ! 

Dricker mitt kaffe madam tar sin förmiddagslur. 

 Snart kommer svärmor och tapetserar de sista här :) Härligt att ha de klart sen ! 

 Vid 12 ska jag gå o träffa fiina damer jag. Möta Elena o hennes Johanna. 

Sen antar jag hem till henne inte sätt deras hus ännu :) ska bli skojj att få se ! 

 Sen kommer Therese och hennes Elias dit efter dem vart på BVC. 

Nej fortsätta med mitt kaffe ! 

 Underbara FREDAG :) 



O sol på det ! :D


Ovido - Quiz & Flashcards