mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie emanuelsson - 21 april 2013 09:00

Morgon vart inte så tidigt idag iaf :)
Nej bli trädgårds arbete idag.
Sen är vi bjudna hem till Therese och Jonas på fika Elias fyllde ju 1 i fredags. Presenten dem fick vart lyckad iaf :) bra det å.
Nehe Therese fyller år snart med så måste hitta nå kul till henne. Hon va ju super snäll och gav mig present när jag fyllde år <3
Kaffe har jag fått i mig iaf :D nu bli de chilla lite sen duscha !

...

Av Emelie emanuelsson - 20 april 2013 07:53

Lördag !
Va en chill kväll igår. Mannens bror va här. Dem drack öl ja tog mig en drink.
Tidig morgon iaf ! Jaja.
Soligt och fint ute så bli trädgårds arbete och kanske en springtur :)
Kanske ära frukost ?

..

Av Emelie emanuelsson - 19 april 2013 07:34

Fredag it is ! Underbart.
Madam sov 19-06.30 utan att vakna så ska inte klaga på tidig morgon idag ;) <3 nu busas de för fullt men snart tupplur för madam.
Sen ska vi la orka iväg och handla sol sagt dock äckel väder men men..
Kaffe och sådant först !
Stort grattis till Elias som fyller 1 år idag ! Hurra hurra hurra måste lämna vår present till han med :)

...

Av Emelie emanuelsson - 18 april 2013 17:32

skit liv. Det går aldrig som jag vill. 

 Vf ska aldrig jag få ha lite flyt lite  tur ?! 

 nej lär la aldrig hända, dömd att misslyckas... hej hopp nu vill jag skjuta mig. 

 orka då inge mer.. 


hejdå. 

Av Emelie emanuelsson - 18 april 2013 09:51

nej få bli en kaffe till :) 

 Madam ha sovit lite till och jag har passat på å duscha :) härligt. 

  bjudna hem till elena och johanna vid 3 halv 4. 

så vi får la gå dit sen i regnet :P 

Idag bli de kyckling av något slag till middag. 

.

Av Emelie emanuelsson - 18 april 2013 08:02

Torsdag ! Imon är de äntligen fredag :)
Uppe med tuppen som vanligt ne igår var de fan innan :P jaja
Grått ute idag ... Uch ja som ska springa en runda idag ... Uch fy blä.

Borde städa lite med .... Men sååå tråkigt haha.
Chilla lite nu iaf. En maskin tvätt igång.
Nehe inga stora planer för helgen trädgårds arbete typ ;)

Av Emelie emanuelsson - 17 april 2013 11:36

lill lördag är här, mitt i veckan. fint snart helg ! 

Nehe idag ville madam gå upp vid 06, men bara efter en stund bli hon klart trött igen. 

 så vi fick sova vidare till 8. jag lyckades sova lite till med. 

 skönt de å. Men kl e inte ens 12 ännu... hur ska man fördriva tiden idag. 

 lite kryare idag. seg och förkyld bara. Så ingen löpning idag heller. 

Nehe nehe, skriver inköpslista till fredag. Här behövs handlas blöjor gröt välling osv. 

 Hmm vad ska man ha till middag idag då.. korvgryta av nå slag kanske.. 

 ta ja upp kyckling hinner la den inte tina så får äta de imon då. 

ne chilla vidare medans madam sover middag ! 


hejj hopp 

Av Emelie emanuelsson - 16 april 2013 13:50

Försöker få madam att somna, hon bara gnugga ögon och vägrar. 

 Ja kanske lite övertrött då. 

vart en promenad innan och hämtade ut HM paketet som faktiskt kommit :D 

 Självklart chinosen jag beställde va waaay to big ! fast jag alltid bruka ha strl 36 på hm jeans osv.

jaja skicka tillbaka dem då och köper ett par braller på kupolen sen så kan jag testa på plats ! 

 Nehee nu då... vette fan ska laga mat om nån  timme iaf. 

 Bli nog kassler gratäng vettja :D

Ovido - Quiz & Flashcards