mammatillfreja

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Emelie emanuelsson - 28 april 2013 12:07

Morot är bra för lösa magar osv
Så gjorde 2 lådor morot/ris.
Hoppas hon vill äta bara ! Stackarn :(

...

Av Emelie emanuelsson - 28 april 2013 11:12

vart en springtur iaf. 

 Freja fortfarande dålig i magen och vill ej ha nån mat. 

 Lär ringa vc imon om det inte bli bättre nu :( 

Nej morötter är stoppande så får la gå och gö lite morots pure då.. 

 Och linus mamma är i affären och köper med sig ris, lär testa de med. 


Nej :( uch det gör ont i mamma hjärtat när man ej kan gö nå ! 

uch skjut mig ingen rolig helg de här... 

..

Av Emelie emanuelsson - 28 april 2013 09:01

Söndag. 7.30 gick vi upp idag. Kaffe intaget även frukost ! :) 

 Men nu ska jag nog ut och springa en vända. 

Enligt min träningsplan är det 9,7 km idag :O 

Jag som legat i förkyldning och inte tränat så möe hur ska detta gå... 

äh springa la så långt jag orka då. 

 Sen får vi se om de bli nån loppis eller inte. Vet ju ingen tid ännu haha ! :D 

så bäst ja springer nu så jag ej missa om vi ska åka.... 


Over and out ! 

Ovido - Quiz & Flashcards