mammatillfreja

Alla inlägg under januari 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 31 januari 2013 21:45

En kopp te och hela England bakar sen bli de fråga Olle ;) Hahaha

Sen sova ! Awesome
Snart helg händer la ej så möe ska Iväg och slänga lite skräp iaf och få det undanplockat här kartonger överallt typ

Fuck off

Av Emelie emanuelsson - 31 januari 2013 16:45

369 kalorier

Av Emelie emanuelsson - 31 januari 2013 12:01

Nom nom

...

Av Emelie emanuelsson - 31 januari 2013 10:48

Kommer inte den förbannade tanden fram snart så dör jag. 

 Skjuter mig i huvudet eller något, dra fram den själv ? äh. jaja 

den måste ju komma snart iaf ! 


Nu har jag äntligen börjat med maten, 

Kyckling it is ! <3 Mumma. 


Försöker att inte dö det är de jag försöker just nu. 

 Mitt nöje idag leta gratis prover haha.  

 Ja kattgodis/mat hundmat prover haha kul äre iaf :D 


Heldags nöje. 

 Njuter av de nya kanalerna o är lycklig livet är great ! <3 

 Kunde inte ha de mer awesome eller jo kanske lite. 

Torsdag ? 

Då äre för fan fredag imon !! 

 Ska man unna sig några öl ? eller nå vin ? 

 vette fan kanske... 



...

Av Emelie emanuelsson - 31 januari 2013 08:55

Jävligt awesome.
Lillen skulle ba ta en power nap vid 18 igår men somnade visst för natten sov när ja kom hem från blg hon fortsatte. Trodde de skulle bli en sjukt tidig morgon men icke halv 8 så helt ok gärna sovit en timme till haha.
Jaja
Snart är se tupplur som gäller för henne iaf och jag ska då in i dush fan
Kaffe intaget ! Kanon kanon

Torsdag snart helg alltså
Ska ta upp kyckling från frysen så den hinner Tina upp :)

...

Av Emelie emanuelsson - 30 januari 2013 22:45

Vart en super skön kväll trots dåliga rean. Ja barnens hus hade special öppet ikväll pga super rea va ju bara på vagnar och bilstolar typ så tråkigt !
Jaja massa folk iaf ! Uch
Vi åkte vidare till Ica maxi och handlade lite iaf. Vart barnlediga både ja o Therese så kunde vi vandra runt i lugn och ro och andas.

Fick med nya nappar från Ica maxi iaf
MAM super söta ju <3
Frejas favorit märke på nappar

Av Emelie emanuelsson - 30 januari 2013 10:48

Vänta vänta vänta !

In sotaren, besikta skorsten och kamin typ. Haha han skulle även till Therese och Jonas xD

Får vi se om de hinns med kaffe med Therese efteråt.
Ja jag dricker en kopp till.

Åhhh så less på människor, a det är ett jävla djurslag det.
Folk som säger man är smal behöver la inte tänka så möe på va du äter.
Mitt svar blir FUCK Offff!

Jag ser mig inte som smal ?! Fatta läget. Alla har olika uppfattning vad tjock o smal är. Jag ser mig själv som tjock eftersom jag vart smalare en gång i tiden. Och jaa jag ska bli den smala ur snygga människa igen, vältränad fit slank kunna visa mig i bikini igen !
Yes skinnier happier, snyggare gladare. Kunna ha vilka kläder man vill utan att hullet kommer fram kunna ha fina slanka klänningar i sommar.
Mmmmmm <3
Nehe undra va de bli för pass nästa vecka testa lite olika innan man bestämmer vilket man väljer.
Intensiv passet känns bäst just nu.
De tog bra, ledaren va bra piskade en till Max, åh Gud va de känns bra att svettas och tar i så man vill gråta ! Då känns de att man lever ! Awesome mmmmm !
Lyckats pumpa upp bollen med.
Tvinga mig träna lite på den sen även fast träningsvärk säger paus !

Nej lite chill nu iaf, andas är också bra.

Kotlett står på menyn.
Ja jag räknar kalorier så äter sen mängd jag får Max iaf. Då går de fint att äta nästan vad som helst bara man håller sig inom kalori mängden. Ja socker är la kanske onödigt om något.

Nej Fuck of säger morsan !

Hälsosamt liv is the new black.

...

Av Emelie emanuelsson - 30 januari 2013 10:21

Omelett <3

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards