mammatillfreja

Alla inlägg under januari 2014

Av Emelie emanuelsson - 30 januari 2014 16:49

Slutade 6.30 imorse sen gym o Leksand och inkallad på jobb ikväll.
Skulle behöva vila men men får bli på tisdag de ;D

Puss

Av Emelie emanuelsson - 29 januari 2014 12:11

Yes jag jobbar jämt...

På söndag har jag fått ihop säkert 78 arbetstimmar på 8 dar.... Så ja jag har all rätt i världen att va lite trött

Hej hopp mega lön nästa månad ;)

Av Emelie emanuelsson - 26 januari 2014 17:49

Yes jöbba lite ja, eller lite e de inte heller ett dygns pass, fint de :)
Börja bli lite trött bara.
Onsdag äre nästa dygns pass.
Sen har ja en liten jobb intervju imon i blg. Hela veckan e full planerad med saker. Känns lite kul att ha saker att göra.
Söndag idag med ja, lite helg ob på det då.

Puss

..

Av Emelie emanuelsson - 22 januari 2014 17:45

Ja ska jobba ihjäl mig jag ska laga mat jag ska tvätta jag ska fixa med disken jag ska städa sortera tvätt...

Gubben pilla navel ludd 24/7


Börja bli förbannad.

Av Emelie emanuelsson - 18 januari 2014 11:20

Vinnaren av tävlingen är Camilla :D
Grattis !

Och nu ska jag iväg på gymmet ! Hej hopp

Av Emelie emanuelsson - 17 januari 2014 06:14

Tävlingen är avslutad !
Vinnaren presenteras ikväll :)

Nu ska ja dricka te kaffe e mega slut !! :(
Sen jobba 8 1/2 h ett kortare pass idag :)) skönt när de e fredag.

Av Emelie emanuelsson - 15 januari 2014 13:26

Skönt att andas lite idag. Kom hem imorse efter en jobb kväll/natt. 

 Imon är de åter dags fast ett pass 7.30-17.30 så 10 h iaf. 

Borde städa idag o träna, om vi får tag i barnvakt sen :P 

 Svärmor är borta denna vecka så vi får la be en farbror eller svärfar :P


 Nej orka inte avancera idag. Falukorv it is. Får gärna bli fredag så vi kan dra in till Borlänge o handla. 

 Börja bli lite tomt i kylen... 

Pratat md couchen på Lernia iaf så hon vet läget. Nästa vecka va med full vecka. 

 Så onsdag e jag inte planerad på nå ännu så då får ja la åka dit :P 

 ej fått nå anställnings papper på nya företaget ville ja skulle ha med de. 

Bli svårt... men ta la med när ja fått ett helt enkelt :P 


Annars händer de la ej så möe idag inte. 

Av Emelie emanuelsson - 13 januari 2014 19:33

Tävling ! Vinn ett valfritt sportarmband härifrån http://sportarmbandet.se/ 


 


För att delta: 

 * Gå in på http://sportarmbandet.se/ och välj ut vilken modell just du vill vinna, kommenter det här nedanför i fältet. Skriv med er E-mail ! 


Tävlingen avslutas på Torsdag kl 00:00 

Och därefter dras en vinnare. 


Finns olika modeller för olika telefoner. Så som till Iphone, samsung, Sony, htc osv. 

Och i super fina färg kombinationer.


Lycka till ! 


Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards