mammatillfreja

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Emelie emanuelsson - 21 april 2013 19:51

Nu va de kväll iaf. röjt lite i trädgården fixat iordning så jag kan ha blomrabbatt vid huset. 

 Ha även vart på fika hos Therese och dem, väldans trevligt och massa god fika. 

 hoppas jag min förkyldning släpper så jag kan bli nyttig och motionera igen ! :D 

  Ååå kommer bli super kul på valborg, fira med therese och dem. 

 Så bli de klart vin på det ocg egen majbrasa ! 

 Bara köpa babyvakt med känns som ja behöver en.... 


men men nu chilla 

Av Emelie emanuelsson - 21 april 2013 09:00

Morgon vart inte så tidigt idag iaf :)
Nej bli trädgårds arbete idag.
Sen är vi bjudna hem till Therese och Jonas på fika Elias fyllde ju 1 i fredags. Presenten dem fick vart lyckad iaf :) bra det å.
Nehe Therese fyller år snart med så måste hitta nå kul till henne. Hon va ju super snäll och gav mig present när jag fyllde år <3
Kaffe har jag fått i mig iaf :D nu bli de chilla lite sen duscha !

Ovido - Quiz & Flashcards