mammatillfreja

Alla inlägg under maj 2013

Av Emelie emanuelsson - 28 maj 2013 09:05

Ett tag kvar till helg med andra ord !
Hur ska vi fördriva tiden idag då? Just nu sover Freja jag chilla ute i de härliga vädret med kaffe och korsord.
Matlådor till Freja ska göras då hon bara ha fisk klart i frysen tråkigt att ära fisk var dag haha.
Stenplattor fixade mannen ska hämta o gräva upp dem på lördag. Då vi ändå är i Sthlm och ha de gött.
Ja juni bli en kanon månad ! Nästa vecka kommer även pappa upp <3 kul !
Även stor grattis till Jennifer o Martin som förlovat sig <3 er ser vi till midsommar härligt !
Sen kommer Fia med <3 underbar månad kommer de bli !
Nej nu får de ta mig fan bli helg !
Life is great!

...

Av Emelie emanuelsson - 27 maj 2013 17:59

Då va resan till Sthlm bokad :) vilket äventyr ! Hihi
Jaja nyss hemkomna från svärmor vart bjudna på kyckling sallad. Slipper ja göra mat ;)
Snart ska madam i säng !
Gud va bra hon sovit sen farsan kom hem igen <3 saknade han säkert hihi
Men men återgå till mitt lilla troll !

Av Emelie emanuelsson - 27 maj 2013 15:09

Ja jag Frejis va en stund på kupolen innan, mamma fick skämma bort sig själv och ok mannen fick med något :)
Freja ska ja shoppa till i Sthlm fanns en gullig barn affär där som Linus mamma vart inne i.

...

Av Emelie emanuelsson - 26 maj 2013 16:57

Ne får bli nästa helg, åker jag Frejis och Linus mamma till Sthlm förmodligen :)
Men nyss firade vi mors dag på restaurang fint de :)

.

Av Emelie emanuelsson - 25 maj 2013 17:16

Första gången jag längtar till måndag !
Åååå drygt att vänta !
Amen

Av Emelie emanuelsson - 24 maj 2013 21:12

Baddräkt strandklänning smink ! Som nästan är slut här hemma så behövdes lite nytt. Och byxor till Freja kunde ej låta bli att köpa dem !

Av Emelie emanuelsson - 24 maj 2013 13:08

som jag längtat ! och mannen är redan på väg hem awesome <3 

Sen iväg och handla med gubbens mor se om linus hinner hem annars kunde linus mor betala sålänge :D 

underbar familj man fått :) hihi 

 Nej kanske grilla ikväll ? hade vart gott ju ! 

 Ja vi får la se. 

hejj hopp gummi snopp !

Av Emelie emanuelsson - 23 maj 2013 11:03

Ja kan man ha mycket tråkigare än mej ?!
Kl bara 11. Skurat o dammsugit golven. Skulle tvätta av bänkar och bord med när jag orka .... Freja lagd för lunch lur. Sätter mig i paviljongen och chillar lite. I Em kanske man skulle baka lite ? Ja kärleks mums får de nog bli. Bli mannen glad när de finns hembakat på bordet ;)
Sista natten själv iaf. Känns bra imon kväll kommer gubben hem!
En promenad har vi hunnit med också man hinner möe när man går upp vid 7 men tiden går då förbannat sakta !
Ja lite sällskap hade inte vart fel :(
Jaja

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards