mammatillfreja

Alla inlägg den 11 april 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 21:40

Snart dags för sängen kolla klart criminal minds bara :)
Vart en hyffsat bra dag !
Imon fredag BVC står på listan.
Hoppas vi ska handla mat med finns knapt nå kvar !
Jaja Linus ska la pilla bussen i helgen. Ja ska testa springa se så benet är ok igen :) med nya skor ska de la va bra igen.

Natti !

..

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 18:38

Och mina saker :)
Sockorna fick jag av svärmor
Spring sockor awesome !

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 18:34

Freja fick en del saker av farmor sin <3 kommer bli super fin när allt passar hihi

..

Av Emelie emanuelsson - 11 april 2013 11:59

Så då ha syrran åkt iväg, hennes tåg går snart från Borlänge :) 

Jaha va ska jag göra nu då ? madam ska sova middag. Jag chilla la lite då. 

 Senare får vi allt gå till svärmor. vill ha mina saker ;D haha. 

Hmm bli nog gamla älg biffar vi hade i frysen idag... va ba 3 men ja behöver ba 1 ;D 

nu när ja vart så onyttig haha ! 

jaja vi säger la så då ;D


bye

Ovido - Quiz & Flashcards