mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 1 april 2013 13:47

Lite kläder hittade jag till madam iaf :)

Nya

Av Emelie emanuelsson - 1 april 2013 13:36

Tränings kläderna

Av Emelie emanuelsson - 1 april 2013 13:35

Får duga , inte sprungit sen tis förta veckan va för möe semester nere i Småland ... Latis ha jag vart !

..

Av Emelie emanuelsson - 1 april 2013 13:26

Springtur avklarad, vart på besöl hos linus föräldrar ska väl dit sen igen. 

 Nu sover madam, jag är nydushad. Gör matlådor åt henne. 

 Yes yes. 


 Igår skickade vi även lära gå vagnen på lackering :) 

 Super kul fick ju med syrrans gamla hon hade när hon va liten. 

 Lite sliten i färgen. Ingen kommer ju ha en likadan som oss :) Super skojigt ! 


Se när den bli klar bara. 

nej ska la in till köket och se hur det går i kastrullen ! 



..

Av Emelie emanuelsson - 1 april 2013 09:26

Måndag !
Röd dag, mannen har jour.
Men skönt att sova hemma igen.
Freja sov hela natten och vakna vis 8 tiden så lite sovmorgon också....
Kanske va för varmt nere i systers rum ? Eller något.
Jaja ska ut och springa sen iaf !
Vänta på mannen kommer han kör sin bror nånstans.
Hm madam är vaken hör jag får ja allt hämta henne sov hmm ja 20 min kanske suck.
Jaja what to do lixom :P
Sol iaf !!

Ovido - Quiz & Flashcards