mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie emanuelsson - 30 april 2013 18:58

Jag orkar inte avancera så trött
Mån : köttfärssås
Idag: Stroganoff
Men imon bli de nog kålpudding !

Av Emelie emanuelsson - 30 april 2013 18:53

Nyss hämtat madam från sin farmor och farfar, så fick vi storstäda här hemma ifred. Nattar madam, sen bli de ut och tända vår brasa och inväntar Therese och Jonas. Lite vin osv bli de nog men jag ska hålla mig i skinnet har en madam att ta hand om imon så. Känner jag min man rätt så bli de la han som bli fullast :P

Ove and out.

...

Av Emelie emanuelsson - 29 april 2013 15:02

Känner mig värdelös idag asså....
Madam är inte bra i magen ännu.
Och jag kan ej göra något åt saken ... Vägra typ äta kul jul. Nu får magen fan ta o bli bra för ja sliter av mig håret här hemma ! >< så om mannen stanna i blg ett tag idag så får ja nog gå till hans föräldrar jag är helt slut körd ... Döda mig !

..

Av Emelie emanuelsson - 29 april 2013 08:43

Måndag morgon.
Idag ska skorsten sotas tydligen ... Får se när snubben dyker upp.

All my friends are dead.
Har min familj iaf <3

Hoppas madam bli bättre i magen snart :( vakna i morse av ännu en spya. Fick i henne välling till frukost iaf.

Nej händer inget speciellt idag. Vilodag iaf.... Jaha

Av Emelie emanuelsson - 28 april 2013 12:07

Morot är bra för lösa magar osv
Så gjorde 2 lådor morot/ris.
Hoppas hon vill äta bara ! Stackarn :(

...

Av Emelie emanuelsson - 28 april 2013 11:12

vart en springtur iaf. 

 Freja fortfarande dålig i magen och vill ej ha nån mat. 

 Lär ringa vc imon om det inte bli bättre nu :( 

Nej morötter är stoppande så får la gå och gö lite morots pure då.. 

 Och linus mamma är i affären och köper med sig ris, lär testa de med. 


Nej :( uch det gör ont i mamma hjärtat när man ej kan gö nå ! 

uch skjut mig ingen rolig helg de här... 

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards