mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 3 april 2013 21:31

Dagens tur !
I Augusti bli de ett halvt maraton så dags att ligga i !

..

Av Emelie emanuelsson - 3 april 2013 09:24

Onsdag.
Kaffe har jag fått i mig ! Madam ska ta en tupplur. Jaha glor lite tv då.
Undra vad man ska göra idag lite sol bakom alla moln ser jag allt !
Hmm fundera på middag då kanske ska ta upp nå från frysen men vad ska man ha ? Kycklinggryta kanske ? Med lite pasta till de duger nog.

Bye

Av Emelie emanuelsson - 2 april 2013 20:24

Ja Tisdags kväll. 

 Glo lite tv i brist på annat haha :D 

Men Lill lördag imon... vad ska man då hitta på ? 

 Hade jag vart sisådär 50 mil närmre neråt hade jag kunnat dricka kaffe med min syster och leka med fia. 

Springa står som vanligt på listan iaf ! :D men undra om mannen mor är hemma imon då ? 

 Kan jag springa på dagen istället för kvälla :D 

 Men vi får se vad som händer och sker. Skulle behövt städa lite igen iaf. 

 BVC dags nästa vecka med.  nee va tråkigt det är när man knapt ha något planerat ! 

 Helgen är oplanerad ännu iaf...


Jaja 


fuck off

..

Av Emelie emanuelsson - 2 april 2013 19:31

X-fit passet gick bra va ju en annan ledare idag! Snabb effektiv.
Ja ett hyffsat pass!
Bränt en och annan kalori ;)

..

Av Emelie emanuelsson - 2 april 2013 13:04

En promenad till Ica vart det

Av Emelie emanuelsson - 2 april 2013 13:03

Vart promenad till Ica iaf handlat lite.
Sitter jag i solen med min Ramlösa helt mobbad madam är lagd för middags lur i säng hon va då vaken hela vagn turen haha.
Jaja vänta på mannen kommer hem då möe annat har ja då inte för mig !
Xfit träning ikväll iaf ! :) skönt
Fast skulle va en annan ledare idag äh bli nog bra ändå !
Åhhh lite sällskap av Fia hade vart nå <3 våra kaffe i solen Gud sakna dem tillfällena !

.

Av Emelie emanuelsson - 1 april 2013 13:57

Vart lite annat med osv. Och massa små prylar men köpte inte en enda onödig sak ! Duktig jag va

Ovido - Quiz & Flashcards