mammatillfreja

Alla inlägg under april 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 24 april 2013 07:25

Tidig morgon igen ! Jaja soligt ute iaf :)
Och kaffe är fixat ! Ja bara låta dagen börja då. Inte för de lär bli nå kul dag men men... Inget att göra ... Äh får la sätta igång en maskin tvätt då... Ska nog finnas att fylla en maskin !
Kanske göra ett intensiv pass själv ? Kan ju de flesta övningar och kan gö mycket hemma aaa vi kör la på de när Freja ta en tupplur sen då ....

Over and out // tjockisen

..

Av Emelie emanuelsson - 23 april 2013 20:46

Uch vill va smal ju försöker motstå frestelsena men de e så tuft!
Nej på torsdag när de e storhandling bli de icke nå skit ! Lördagar får va den enda dagen jag får unna mig något !
Nej fan måste hitta mer motivation...
Verkligen köpa en bikini ? Och tänka att den få jag bara ha när jag blivit slank ! Ja de e ju ett sätt ;)
Nej chilla vidare lite ... Inga planer för imon Heller får bli promenad om vädret tillåter !
Over and out !
// tjockisen

Av Emelie emanuelsson - 23 april 2013 07:38

Japp halv 7 va vi uppe här. Men va gör de när madam ha sovit mellan 19:00-06.30 utan att vakna.

 Gott att sova <3 Fast hade tagit en timme till på morgonen haha. 

 Men nu ska madam tupplura lite. Som vanligt ha ja blivit pigg och kan inte sova nu heller. 

 Nej massa ja kan göra. Sätta igång diskmaskin ! 

 Sätta igång tvättmaskin. ja nu jävlar ! så himla tråkigt väder idag :( 


Nej återgå till kaffet mitt ! 


over and out

Av Emelie emanuelsson - 22 april 2013 20:17

Vart de kväll. Dagen ha vart hyffsat bra :) Va ute o grävde lite i trädgården innan. 

 Sen har jag och madam vart på promenad med Therese och Elias. mycket trevligt. 

 Tiden gick lite fortare med sällskap. Vart kassler gratäng till middag. Satt fint de å. 

 Imon Tisdag, inga planer. Kanske slänga in en tvätt i maskin om inte annat. 

 Dusha skulle ja gjort äh får ta de imon då. Kan få bli helg igen! 

 iaf torsdag ! då ska jag och Therese till borlänge på äventyr. Nej men ica maxi och blomsterlandet ö&b osv. 

Så lämna vi våra älsklingar hos farsorna ! bli bra de där ;D 

 Lite kvalitets tid med Therese i lugnet inga galna män som hata att handla haha "färdiga snart". 

 Lugn och fin shopping. Listan på vad som behövs handlas är super lång ! haha men som sagt kylen o frysen ekar tomt ! i stort sätt..... Kommer nog kosta en ganska stor slant. Men skönt när de e påfyllt igen :D

 Nej får nog ta o skriva om den där listan igen typ. för 3e gången.... 


 nej fortsätta glo tv, snart Hannibal, fett nice serie ! 

Av Emelie emanuelsson - 22 april 2013 06:46

mannen behövde nya jeans. och aa jag med tyckte jag ! 

 iaf svarta mina ja ha e så slitna i blää 


   


hoppas de passar oss med haha :D 


..

Av Emelie emanuelsson - 22 april 2013 06:40

Åter måndag ! Tidig morgon men jag va pigg idag så chill ;)
Fick sova hela natten madam åt en gång till innan vi la oss så.
Nehe kaffe fixat ! Och snart vill madam ha frukost tror jag allt.
Mannen som tog upp henne imorse haha han hittade henne sittandes i sängen jaha ? Duktiga tjej :) men nu vill morsan också se de här haha.

Skulle va regn men ser icke ett enda regn moln ja inte dem är bra på att spå väder ;)

Jaja mitt kaffe kallar !

Av Emelie emanuelsson - 21 april 2013 19:51

Nu va de kväll iaf. röjt lite i trädgården fixat iordning så jag kan ha blomrabbatt vid huset. 

 Ha även vart på fika hos Therese och dem, väldans trevligt och massa god fika. 

 hoppas jag min förkyldning släpper så jag kan bli nyttig och motionera igen ! :D 

  Ååå kommer bli super kul på valborg, fira med therese och dem. 

 Så bli de klart vin på det ocg egen majbrasa ! 

 Bara köpa babyvakt med känns som ja behöver en.... 


men men nu chilla 

Ovido - Quiz & Flashcards