mammatillfreja

Alla inlägg den 26 februari 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 26 februari 2013 21:14

Mm vart ett skönt intensiv pass :)
Hoppas de känns lite i kroppen Imon!
Nej till frissan Imon förmiddag. Underbart att få de slitna topparna klippta ! Snart kallar sängen iaf lång dag Imon med massa att göra packa handla osv.
Gött gött.

God natt !

Av Emelie emanuelsson - 26 februari 2013 11:37

Hmmm tiden går då sakta idag med.... 

 Skulle dammsuga innan, men det fick jag inte för madam... 

 Jaja imon och på torsdag har jag ju all tid i världen på mig att storstäda :D 

så får la hålla mig till imon. Men kanske kan slänga in en tvätt i maskin då. 

 Onsdagar är ju våra tvättdagar men vi ha fullt upp imon så lika bra att börja tvätta idag då. 

 Diskamaskin tömd och ställt in smutsdisken i. 

 hmm äta matlåda idag kanske ? orka då inte laga mat, ha ingen potatis heller och vill ej ha pasta.... 

vi får la se. måste ta ut pengar med.... drygt, mannen får plocka ut på vägen hem kanske istället... 

 ingen lust att gå till djurås idag ! 

haha bläddra lite i campingtidningen tänkte bläddra fram en random sida och dit måste vi åka :P 

hade ju vart intressant... aa om det inte liger i kiruna vill säga vill ej åka hur långt som helst i sommar ! 

 åhhhh hade vart skoj och åkt till ullared med... aa vi får la se hur de bli med det.. mannen är ej sugen... 

han får la köra dit mig och åka gö nå annagt tills ja handlat klart :P eller något... 


nej ! fuck off

Av Emelie emanuelsson - 26 februari 2013 08:06

Morgon ! 

 Tisdag idag då. Vart en tidig morgon men de får la gå det med. 

Ikväll vankas det träning :) 

Annar har jag inga andra planer för idag. 

 Men imon då är det fullt ös medvetslös :D 

 Som sagt så blev inte gårdagen en lugn dag iaf haha. 

 Gick hem till svärföräldrarna med madam och sally. Lämnade freja där en stund så tog jag och Sally en promenad på åkrarna. Där bort stötte vi på Therese och Elias, tog följe med dem tillbaka. 

 Haha sen när ja hämtat freja o va påväg hem igen så va Therese och Elias ute.  

 Så jag vart bjuden på kaffe i solen. Härligt ! 


Nej dricka morgonkaffe nu och chilla, madam ska ta en tupplur så. 


Kan få bli imon !! :D <3 


Fuck off

Ovido - Quiz & Flashcards