mammatillfreja

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emelie emanuelsson - 24 februari 2013 21:03

Söndags kväll :)
Vart en kanon dag som spenderats mestadels i ute i solen. Skön promenad osv. En tripp till biltema vart det med, va inne på blomsterlandet också men hade då fan inga roliga blommor alls fanns bara skit.
Ätit gott idag med. :)
Hela veckan fullspäckad igen nu tror jag ! Klippning, storhandling på maxi osv bli nog fint detta :) och intensiv träningen såklart. Frejis ska på äventyr :) spännande.

Hoppas på fint väder Imon så bli de lång promenad :)

Mannen och jag pratade sommar innan vi vet inte riktigt vad vi vill göra hmm va på östkusten förra året så kanske västkusten iår?
Massa trädgårdpill blir det klart med.
16 mars ska vi ner till Arboga och fira Linus morfar som fyller 70 iaf :)
Jaaa så är hela mars uppbokat typ awesome !

Fuck off världen


...

Av Emelie emanuelsson - 24 februari 2013 08:15

Kan inte sova , inte sovit nå bra inatt. Tänkte å skönt att få va själva fy fan heller tänkt på Freja hela natten nu hela morgon. Sakna madam så de gör ont. Inte kul att lämna iväg :( nej bäst att hämta henne snart innan jag bryter ihop !! Hemsk känner jag mig lämna bort min bebis för övernattning......

Fick ett enda grattis igår av min mamma. Känns stabilt.
6 år med mannen och inget grattis haha har inga vänner vi heller ..
All my friends are dead.
Obvious ?


Fuck off

Måste hämta madam!!!!!!!
Uch tur de bara vart 2 nätter borta <3

Ovido - Quiz & Flashcards