mammatillfreja

Alla inlägg den 14 februari 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 14 februari 2013 17:14

Frejas farmor va förbi en snabbis innan och lämnade alla hjärtans dag presenter gulligt <3
Frejas första <3 dag och hon fick super söta byxor !
Ja o mannen fick hjärtan som varje år :)
Åh största rosen fick jag <3 lovely !
Nej fortsätta laga mat.
Kotlett !

Fuck off

..

Av Emelie emanuelsson - 14 februari 2013 11:50

Ja då bakade jag en kaka åt min man iaf <3 hoppas han bli glad haha.
Nehe om ett tag bli de promenad med Therese och Elias :) om ungarnas mat o sov klocka vill stämma något överens haha :P bli en tripp till djurås bra motion de :) ja är bra på glömma köpa saker så får plocka upp lite jag glömde igår. Typ grädde skulle jag behöva ny kanske en mjölk osv.
Jaha fredag Imon igen :)

Ja just fan ska ringa boka klipp tid ! Hela v10 för då är de sportlov o mannens mamma är hemma hela veckan och kan ha Freja medans jag är iväg :) kanon !

..

Av Emelie emanuelsson - 14 februari 2013 11:50

Ja då bakade jag en kaka åt min man iaf <3 hoppas han bli glad haha.
Nehe om ett tag bli de promenad med Therese och Elias :) om ungarnas mat o sov klocka vill stämma något överens haha :P bli en tripp till djurås bra motion de :) ja är bra på glömma köpa saker så får plocka upp lite jag glömde igår. Typ grädde skulle jag behöva ny kanske en mjölk osv.
Jaha fredag Imon igen :)

Ja just fan ska ringa boka klipp tid ! Hela v10 för då är de sportlov o mannens mamma är hemma hela veckan och kan ha Freja medans jag är iväg :) kanon !

...

Av Emelie emanuelsson - 14 februari 2013 08:28

Alla hjärtans dag eller ja alla hjärtans skit dag.

 nej vi tänker då inte göra nå speciellt. 

 Kanske att jag baka en kaka till mannen, Allt är så överskattat folk överkonsumerar skit för de e <3 dag. 

 Bra för dem som känner på det kanske. Men är ju bara skit ändå. 

 Bättre att göra något istället, baka tex. Tänk på miljön <3 


Inte alla som gör heller, då inte alla ställen i sverige har 2 tunnor, alltså vanligt hushålls skräp och sen kompost. 

 Nej vi tänker la lite mer här uppe. 

Dricka lite mer kaffe och vakna till. 


 Sopgubben räddade iaf min morgon. Fan glömt ställa ut tunnorna ! 

 Hör sopbilen, ser sopbilen ska vända o ta andra sidan springer ut nyvaken ! 

 Haffa gubben efter han är klar med grannen på andra sidan fråga snällt, han bara jadå. 

 Sen Säger han de gulligaste "vad gör man inte på alla hjärtans dag" TACK TACK <3 

 Komposten va då inte halvfull ens så den sket jag i att ta. Men den andra nästan full tänk då vänta i 2 v till ?! nej fy fasiken heller ! 



Fuck off


Ovido - Quiz & Flashcards