mammatillfreja

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

....

Av Emelie emanuelsson - 26 februari 2013 08:06

Morgon ! 

 Tisdag idag då. Vart en tidig morgon men de får la gå det med. 

Ikväll vankas det träning :) 

Annar har jag inga andra planer för idag. 

 Men imon då är det fullt ös medvetslös :D 

 Som sagt så blev inte gårdagen en lugn dag iaf haha. 

 Gick hem till svärföräldrarna med madam och sally. Lämnade freja där en stund så tog jag och Sally en promenad på åkrarna. Där bort stötte vi på Therese och Elias, tog följe med dem tillbaka. 

 Haha sen när ja hämtat freja o va påväg hem igen så va Therese och Elias ute.  

 Så jag vart bjuden på kaffe i solen. Härligt ! 


Nej dricka morgonkaffe nu och chilla, madam ska ta en tupplur så. 


Kan få bli imon !! :D <3 


Fuck off

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Emelie emanuelsson - 15 mars 2014 12:32

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3954251445 

Av Emelie emanuelsson - 14 mars 2014 07:15

Spydde ur mig på jobbet inatt ... Hopppas ba ja ätit nå konstigt ... Fuskade i mig en bit mörkchoklad kul o snyta ut den genom näsan .. Gud straffa mig hel klart ! ...

Av Emelie emanuelsson - 13 mars 2014 20:40

Tror de e dags på allvar att börja deffa... På måndag går vi all in. Behöver köpa fler matlådor så man kan preppa lite med ... Sten hård fokus nu sommaren är nästan här vill våga ha bikini ! Punkt ...

Av Emelie emanuelsson - 13 mars 2014 08:53

Tydligen nu i mars har jag 190 jobb timmar ... Kan kanske få 24 h till plus fler intro timmar på ett till ställe... Ja men vi får kanske ska boka de introt i april ? Vi får se eller jobba as möe nu o va lite ledig i april ? Fördelen med vikarie jo...

Av Emelie emanuelsson - 13 mars 2014 07:45


Jobbig att ligga på topp och ragga jobb. Rimmar ju nästan. Slitsamt... Trots 3 arbetsgivare i nuläget och kanske en 4e så kommer ändå inte jobben som dem ska ... Några pass planerade på jobb nr1 iaf ... Men får la ta boka intro på jobb 3 ringa ...

Ovido - Quiz & Flashcards