mammatillfreja

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Emelie emanuelsson - 20 februari 2013 21:36

Nehe sängen kallar nog snart. 

 Skulle städa ordning köket lite med men får la göra det imon bitti. 

 Nu tror jag banne mig det är 2 tänder på väg för madam aa tycks se ut som de e 2 :D 

 Bara ena kommer upp bli jag glad :D 

 Snart så ! hållt på fram och tillbaks i över 2-3 månader nu. Så på tiden den dyker upp ! . 


Trött på vintern... Vill ha sommar och sol. 

Mmm skönt kunna fiska hänga i solen bada eller inte jag inte. 

 Linus får bada jag totalvägra, ser för fan förjävlig ut äckliga kropp ! 

 Visa mig inte ute i bikini never  ! not going to happen. 

 Inte detta året iaf. när jag är smal och slank då kan ja visa mig i badkläder ;) 

men sommar hade inte skadat  !!!!!! mmmmm grilllad mat en kall i solen.

 Aaa sommar !!

Av Emelie emanuelsson - 20 februari 2013 18:24

Jao lyckades handla de som stod på min lista awesome.
Nyss ätit, vart fläskfilé idag.
Nu chilla lite. Onsdag idag hmm äre nå kul på tv å? Efterlyst iaf.
bvc gick bra som vanligt, 2 1/2 månad sen sist vi va där nu. Nästa besök är vid 8 mån så strax under 2 mån kvar då. Mannen lämna av oss vid Konsum efteråt så gick vi hem efter vi handlat :)
Så bli de mockfjärd på fredag igen. Imon har jag nog inga planer så kanske få bli en chill dag ? Låter fint det. Snart helg iaf !!! Awesome :) :)
Uch vart ja sötsugen icke bra tur det ej finns nå gott hemma haha så äre 3km till affären så gå 6 km för att förstöra med nå sött nej skit samma bita igen ba. Ta en kopp te sen :)

Nej återgå

Fuck off

Ovido - Quiz & Flashcards