mammatillfreja

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Emelie emanuelsson - 25 februari 2013 11:00

tick tack... klockan gå då fan jävligt sakta idag ! inte ens 12 ännu.... 

 skiit. 

 jaja.... 

Redan skrivit inköpslistan till onsdag haha xD lika bra att ha den klar då. 

 Lilla madam rulla då fan runt hela tiden nu, lägger ner henne på rygg någon sekung senare pang på mage istället duktiga älsklingen <3 

 OMG snart är första tanden uppe :D och ta mig fan jag ser en till ! så 2 st kommer när som upp :) 

 Så bäst att handla tamdborste också :) 

Nej lite helg igen hade ju inte skadat. 


Haha verkar som allt händer på onsdag denna vecka. 

 Först klipa håret, Freja ska på äventyr. Jag och mannen ska besikta om bilen nu när vi fixat de 2 fel de va. 

 Sen storhandla. Fullt ös alltså ! men tror inte vi har några planer i helgen ännu? 

  Hmm undrar när min löne check kommer ? har jag tur får jag denna vecka :D 


 drygt att behöva storhandla men det gör vi ju varje månad... 

 Behövs fyllas på i frysen osv.  BLi en massa iaf ! 

 Ica maxi here we come :D Tycker fan de är bäst att handla där, där har dem iaf allt man kan tänkas behöva !

  Hmm undrar när familjen vill komma på besök då ? :D snart hoppas jag. Kul med lite besök. 


Städa skulle behövt men det kan jag göra när freja är på äventyr.  Då kan jag storstäda iaf :) 

 Inte lätt att städa när hon vill va med mig hela tiden haha :D

 busfrö <3 Seperations stadiet som börjar klart... 


SOOOMMMMMAR VILL JAG HA, kunna va ute i värme och njuta. trädgårdspill hela sommaren + någon camping. perfekt ju <3  Tror inte de bli några smålandsplaner iaf. nej som jag sagt förr vf ska vi alltid åka ner ?! 

alltid alltid alltid är det vi vi vi vi... Ja om någon så gärna vill träffa en så har jag också ett hem . 

men jaja fuck off then <3 


Puss ska chilla vidare :D 

Av Emelie emanuelsson - 25 februari 2013 09:09

MORGON ! 


Ny vecka, sportlovs veckan dessutom. 

 Druckit kaffe iaf. Rastat hund osv. 

Hmm såg det va 30% rabbatt på tapeter på nordsjö idé och design denna vecka. 

 Så kanske ska införskaffa tapeten som saknas i köket och delen av hallen. 

Hmmm detta bli nog en chill dag. Uch vart de massa minusgrader igen. 

 Va för fan 11+ igår, hur skönt som helst ! men nej... nu ska de va kallt igen. 

Se om man våga sig ut i kylan.... 


wooop wooop. 

Lifes great ! <3 



fuck off

Ovido - Quiz & Flashcards