mammatillfreja

Alla inlägg den 19 februari 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 19 februari 2013 15:15

mmmm fick sova hela natten också, jäkla skönt. 

 När linus gick upp imorse då ville madam ha mat gött slapp jag gå upp ;D 

ska han ändå till jobbet så kan han lika gärna mata madam innan :D 

 Åhh hon har blivit så duktig på vända sig händer imellan åt hela tid nu :D 

 Fick de även på film ! awesome :D 

 Och nu jävlar !! nuu jävlaaaaaar är nog tanden uppe snart :D 

 Jag ser den där under tandköttet, jag känner den nu ! :D så nu banna mig får den komma fram ! 

Åhh nu längtar ja till bvc lite, spännande se hur tjock hon blivit :D 

 En stor klump nu men hellre de en skral en :D 

 Mysigt med hennes kinder hon fått <3 awwwww Älskade barn ! 

HAha skrämde mannen häromdaen att du jävla bli det ett syskon också vettu haha ! :D 

 han vart lite rädd. nej jag vet faktiskt inte vi får se om de bli ett till. 

 Men det bli som sagt hemligt också :D bli ba en massa snack om man säger något till nån. 


Så om de bli en till bebis så håller vi tyst om det, har jag du cancer håller vi tyst om det med. 

 Lika bra. 


Åhhhhh va klockan gåååår sakta idag ! döööör. men snart är hon 16 iaf :D och mannen kan komma hem hihi. 

 Börja laga mat snart då kanske.... 

 Fast går relativt fort fiske pinnar med mos .... haha :D 


Fuck off världen !

Av Emelie emanuelsson - 19 februari 2013 12:55

Home again, va ute på en liten promenad. 

 MEn blivit - grader igen :( haft + grader i över en vecka ju !! 

 Uch för minus.... Ne inte kul när de e kallt ute :D 

 Nehe fått städat lite i köket. 

Nu vänta jag bara på att tiden ska gå typ haha :D 


Jaja, bli fiskpinnar idag tror jag. 


Kan gärna bli imorgon istället. 


 Hej hopp ! 

Av Emelie emanuelsson - 19 februari 2013 10:05

19/2 

Jaha Anticimed nyss vart här, fattade dock inte va han gjorde riktigt. 

 Ställde några frågor sen tack och hej typ... lyste in under grunden sen va de klart ! 

Jaja... Så nu är madam vaken igen, ska ha mat vid 11 sen kanske vi skulle ut på promenad ? 

hade vart skönt, snöa dock litegranna bara då de ska la gå :D 

 FÅtt i mig kaffe såklart ! frukost med för den delen. 

 Tisdag = intensiv tränings pass ikväll. 

Annars händer det nog inget mer idag :) 

 Imon står det en del på listan iaf ! woop woop.. 


 Fuck off

Ovido - Quiz & Flashcards