mammatillfreja

Alla inlägg den 18 februari 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 18 februari 2013 20:01

Chill i soffan.
Imon kommer anticimex och gör en besiktning så våran hemförsäkring ska gälla om de bli vattenskador exempelvis. Inget vi behöver betala för då de ingår i vår försäkring :)
BVC och Mvc va de i veckan med jag.
Uch vill inte ta cell prov läskigt.
Tänk får man ett hemskt samtal om 2-3 v ursäkta med de va en del cell förändringar här så blablabla Jahaa kul jul lixom.
Jaja vem skulle bry sig om ja är sjuk då? Jo mannen min klart
Men skulle de va illa skulle jag inte berätta för någon såklart.

BVC bli spännande ej vart där sen i dec men de är ju skönt vem fan vill ränna där stup i kvarten.
Madam växer så bra så man slipper springa dit :) hmm tror hon gått upp en del nu iaf spännande ! :D

Bli nog färga håret i veckan med. Behövs ! Kanske mörkt nu.
Vill ha helg nu nu nu nu !!!

Uch var jag hatar mina cerazet.. Sluta äta dem ? Nej äter dem till sommaren och se om de bli bättre annars slutar jag, kan ej äta P piller då mamma fått blod propp "genetiskt" kul arv.
Sen vill jag absolut inte ha P spruta då de kan försämra chansen att bli gravi senare i livet. Vill inte ha en spiral uppkörd i fittan vill då inte ha nå fult plåste. Vill ej spruta in en stav i armen som sen växer fast i senor nerver osv så man får skära ut skiten vet en det hände för. Aaaaa .....
Får leva i celibat bli nunna !!

Nästa vecka bli de nog med fullt upp, frisören, äventyr med Freja och hennes farmor då det är sportlov nästa vecka så hon är ledig :)
En tripp till hm kanske, har bonus att handla upp. Skämma bort mig själv med något. :) hade vart trevligt

Nu Ullared Fuck off !

Av Emelie emanuelsson - 18 februari 2013 07:43

Ny vecka ! 

 Japp fullt upp hela veckan känns det som. 

 Både cell prov, bvc handling står på listan. 

 Firar även 6 år med mannen i helgen ! så då ska vi allt mysa till det :) 

 Madam ska få sova hos Farmor och farfar sin. 

Bli nog kanon det här. 

 Nej mitt morgon kaffe måste jag ta och göra !! 


Fuck off

Ovido - Quiz & Flashcards