mammatillfreja

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Emelie emanuelsson - 1 februari 2013 13:49

Klump i magen, aa ha den känslan idag. 

 Att jag inte ha några vänner alls. Känns som alla är imot mig idag. 

Lixom aa den där känslan. Lixom svårt att förklara känns som alla är imot mig och vill va spydiga mot en. 

 Aaa uch. 


Tur jag har min lilla familj då, det värmer <3 

 de enda jag har idag verka det som.... 


Jag gillar inte den där klumpen !!! 

Av Emelie emanuelsson - 1 februari 2013 13:44

Tiden går inte fort idag heller ! 

 Hänger lite i soffan, spela skit spel. Önskar de vore sommar. 

 Minus graderna är tillbaka... tur det inte är över 10- iaf ! 

 Kan kl bli 16 så mannne kan komma hem så vi kan gö något. 

 Åka och handla lite gott till helgen kanske ? en tripp till bolaget hade suttit fint. 

 Kan la glädjas åt de fina vädret då. Hmmm 

 Fortsätta glo på teen mom då. Åhh inget Hm paket i sikte kommer la på Måndag då. 

Ny månad iaf ! 


fuck off

Av Emelie emanuelsson - 1 februari 2013 10:17

Äntligen Fredag :D 

 Nyss fått i mig lite frukost. Och kaffe såklart. 

Nehe vad göra, Therese bjöd nyss över mig men lillen sover som vanligt haha :D 

Riktig sjusovare de där, tror hon sover 70 % av dygnet hahaha. 


Slänga skräp i helgen va de ja.


 Nehe ta mig en apelsin o Glo lite MTV. 

Sköna kalla soliga förmiddag. Lär la få elda lite i helgen haha. 



Ovido - Quiz & Flashcards