mammatillfreja

Alla inlägg den 25 mars 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 25 mars 2013 19:10

Just är våffeldage idag? 

 Men inga våfflor för moi ! nej fy fan, vill man va skinny as hell får man fan hoppa över dem ! 

 Såg på vakna med NRJ imorse dem gjorde då våfflor i mikron.. hahaha. 

 Jag har inte ens ett våffeljärn heller. :P 

Nej nu äre kvälla och bli att chilla vidare, madam sover. 

 Och uch jaa nästan jag med, vart lite trött jag ! 

Men lite tv ska jag allt titta på... Ullared och csi äre ikväll ! :D woop woop. 


 Tisdag imon.... 

 Kaffe med Therese för hoppningsvis ! hanns ej med idag. 

Promenad kanske ? Ska va fint hela veckan här. 

 Sen bli de springtur när mannen kommer hem klart. 

Plockade påskris igår och satte i våra fjädrar :)

Så nu äre påskfint här. 

 Handla någon dag kanske... Skulle ta och hämta posten med ! 

Dessa måsten ta aldrig slut :D

...

Av Emelie emanuelsson - 25 mars 2013 17:51

Dagens springtur, måndag och allt då får de duga :)

..

Av Emelie emanuelsson - 25 mars 2013 14:04

Så behövde ej fara till Nordea funkade visst på Swedbank med :) tur :)
De gick även bra hos Frejas gammel farmor hon bjöd på smörgås och kaffe va bra de hade ej ätit frukost !
Nu ha jag gjort matlådor till madam. Och ska la chilla vidare till mannen kommer hem från jobbet !
Yes yes...
Jaha Imon ska vi betala de tråkiga räkningarna suck haha.,

Se om de bli en springtur sen är lite trött jag men en liten vända ska jag la orka med !

..

Av Emelie emanuelsson - 25 mars 2013 07:25

Måndag morgon ! Lite tidigt idag med gör inget ska iväg vid 10 så bli bra Freja hinner sova och äta en gång till sen sticker vi ! Hälsa på hennes gammel farmor i skogen med :)
Kaffe skulle jag vilja ha med haha

Fuck off

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards