mammatillfreja

Alla inlägg den 18 mars 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 18 mars 2013 16:08

Japp vart en liten springtur, skööönt det känns efteråt. 

 Dock motvind en stund men va fan bara bita ihop ! haha.

 Vart ett kortis besök hos mannens mor, hon hade ett möte över adobe conect vid 15 tiden. 

 Så ville inte störa. Men en stund va ja o frejis där och en kopp kaffe hann vi med :) 

 Nyss ätit middag med. vart fisk pinnar, smidigt. 

Se när madam vill vakna så hon kan få lite mos :) Hon älskar verkligen min mat ! 

Himla kul att laga mat åt henne. 

 Jaha nu bli de bara chilla, ska in i dushen med.. 

Å imon taggar ja x-fit ! hoppas det bli  ett tufft pass igen ! :) 

 eller ja alla hennes pass är tuffa men härligt !! :D 


 nej återgå till soffhäng ! kolla på dem där mödrarna på 5an.. 

Av Emelie emanuelsson - 18 mars 2013 11:56

Nu är klockan när som 12 iaf ! 

 Madam sover middag, sen ska vi nog gå hem till hennes Farmor som jobbar hemifrån idag. 

 Kanske jag springer en runda om de går för sig för henne. 

 Fast det blåser som fan ute ! nej jag måste nog trotsa stormen ;D 

 Sitta still bli man inte smal av tyvär.... 

Skulle ju få testa på gymmet en gång i Djurås gratis om ja hänger med Gustav. 

 Så får la se när de bli av, ganska dyrt de gymmet.. så får fundera lite. 

 Nu är de ändå snart vår och sommar och då kan man va ute och röra på sig som fan istället. 

 vi får la se.


chilla en stund tills madam vaknar igen då ! :D 



...

Av Emelie emanuelsson - 18 mars 2013 08:49

Kuk haha skrev ett inlägg på datan självklart fuckade internet till sig så allt försvann. Så nu skiter jag i !
Orka ej skriva om hela den uppsatsen haha! Nej folk som snackar med mig vet redan allt ändå som jag tänkt skriva osv
Jaja Fuck off // tjockisen

...

Av Emelie emanuelsson - 18 mars 2013 06:49

Morgon vänta på madam ska vakna måndag ny vecka ! Inte så mycket planerat i veckan. X-fit Imon iaf.
Linus mamma jobba hemifrån idag så ska dit på kaffe sen. Kanske jag ber henne ha Frejis några min så kan jag springa ett varv runt åkrarna ? :)
Får se får se.... Ne chilla vidare innan jag stiger upp ur sköna sängen !

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards