mammatillfreja

Alla inlägg den 1 mars 2013

...

Av Emelie emanuelsson - 1 mars 2013 19:53

Ja precis lagt madam som fick va uppe en stund längre idag då när vi ha haft fin besök i form utav mannens familj :) bjöd jag på kaffe och hembakat. Freja vart ju lycklig över besöket på super humör <3 men nu natti natti då hon va super trött nu jobbigt att ha besök haha.
Nej ska jag unna mig lite bubbel vin tror jag allt, ej ätit nån middag heller .... Suck

Jaja
Fuck off

Av Emelie emanuelsson - 1 mars 2013 15:17

Underbara väder, förutom vinden då... fan storm. 

 Men jag och Therese trotsade vädret och gick till Djurås iaf :D 

 Fick handlat lite granna och mitt mousserande vin såklart :D Så nu är jag nöjd. 

 Vart en snabb kaffe på Thereses veranda med i solen :) Härligt ! 

 sen hem och ge madam mat. Nu sover hon igen och jag väntar in den där mannen <3 

 Så kan fredags myset börja, men han ska la ut i garaget en sväng med haha. 

 Riktiga män kan ;D haha eller hur var det. 


 Påsk om mindre  en månad.

 Hänga upp handukarna osv som ja lyckats tvätta. 

 Sen är det la matlagning som står på listan med ! 

 En dush hade vart något, får ta den ikväll :) 


Fuck off för fan.


Fundera på lösenskydda alla inlägg ? kanske bäst. 

 Skriver ju för min skull onte någon annans, vf läser ens folk min blogg? 

 FÖrstår inte riktigt står ändå inget intressant på så vis inget som rör någon annan iaf haha.. 

Jaa tåls att fundera på, som sagt människor är ett nyfiket folkslag antagligen. 

 Bara jag som inte bryr mig haha, jag har nog inte läst någon blogg på ?! jaa veckor tror jag.. 

 Inte orkat, palla ej.. ej tid. Gör annat jag. 


FREDAAAAG underbara fredag <3

...

Av Emelie emanuelsson - 1 mars 2013 09:34

Jaha ska man orka gå till djurås sen då ?! De som är jobbigt är att de typ är storm ute ! Blåser satan :( hur kul är de och gå då på en skala.... Men men får se haha hmm mousserande vin lockar som fan ! Mums mums !
Men som sagt vi får la se. Skönt att röra på sig med.
Fetton som jag behöver ut och gå....

Jaja Fuck off then.....

Av Emelie emanuelsson - 1 mars 2013 07:22

Äntligen Fredag. 

 vart en tidig morgon... men men hon sover ju bättre nu iaf. 

 La henne 19 som vanligt, en bra natti tid för små änglar <3. 

 så sov hon till 05 men då går mannen ändå upp så han gav henne en flaska <3 

men snart dags för frukost åt madam. sen är det tupplur som gäller. 

 Kanske en promenad för  det är kanon fint väder ute ! :D 

Kanske gå till Djurås, en flaska vin till helgen ? äh får se. 


1 mars med ju herre jisses snart vår !!! :D 

aswesome... 

 LOOOOVE IT ! 

 LÖÖÖÖVEEE it. 

 Lifes great <3<3<3


FUck the rest lalalalallaa

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards