mammatillfreja

Alla inlägg den 19 mars 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 19 mars 2013 14:57

Woho. 

 Vart kaffe hemma hos Therese och även Elena kom med sin lilla Johanna eller ja ska man säga stora stumpan johanna :D 

Elias sov dock under mitt besök haha. Frejis va på bra humör lekte på osv. 

 men sen gick vi hem då de va dags för madam att sova lite. Men snart dags för mat för hennes del. 

 Jag kanske skulle börja laga våran mat med... min o mannens. kotlett bli de idag ! 

Han skulle komma några min tidigare hem så. 

  Nej köket kallade sa ja ? eller va haha :D 

Massa energi som bara snurrar runt i mig ! massa positiv energi här uppe runt om mig helt jävla underbart. 

 Sköna underbara människor här som ger en massa glädje och skratt, energi. 

Precis vad jag behöver i detta trista vinterväder ! 


bye bye ! 

Puss världen! 

Av Emelie emanuelsson - 19 mars 2013 11:24

ja som sagt, har aldrig vart ett fan av sarkasm. 

 Utövar de på mig och jag smäller nästan av, bli tokig. 

Sådana dumheter kan folk hålla för sig själva. 

 Samma som dumma komentarer på tex fb osv, om man ej ha nå vettigt att säg säg inge alls ;)  

 Gud ganska jobbigt att störa sig på folk, men om det bara fanns bra människor så hade jag inte behövt störa mig... Nej jag är la inget fan av människor då... 

 Bli ingen promenad vädret vägrar ju ge sig... 

 Åhh snart påsk så mysigt :) tiden rullar verkligen på ! 

bara hoppas vintern ge mig sig så det kan bli vår och se om mina tulpaner kommer upp som jag och dennis planterade ! :D 


Fuck off :D 

..

Av Emelie emanuelsson - 19 mars 2013 10:47

Tråk dag ! Snöa och blåser ....
Haha ok madam gillar inte ägg...
Något hon inte gillar då :D de ba spottades ut. Nu får hon allt sova mer lite små grinig men sov ba nån timme efter frukosten så inte konstigt xD
Undra ja om de bli promenad eller inte ... Ej hört nå ännu men vi får la se.
Glo lite tv då! Jävla vinter ta slut ! Det är fan mitten av mars !!!!

...

Av Emelie emanuelsson - 19 mars 2013 07:20

Morgon ! vi är uppe med tuppen som vanligt :) 

 Dock snöa de ute :( fast är allt lite sol med haha :D 

 Nej snart ska madam allt ha lite frukost. 

 Jag börja med bli en aning hungrig men äter sen när hon ska sova igen.

Idag vankas de promenad med Therese och Elias som bli hela 1 år nästa månad ! 

 shiiit va tiden går fort :D  Se om de bli kaffe efteråt. 

 Nej X-fit ikväll ! taggad ! 

 Lista ut vad vi ska ha till middag idag, kotlett eller kyckling ? 

Imon bli de iaf promenad till Djurås för att handla lite, som vanligt varje 20e. 

 mm böckerna ha kommit så kanske hinner läsa någon sida sen med. 

 Nej nej ! återgå 


fuck off 

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards