mammatillfreja

Alla inlägg den 23 mars 2013

.

Av Emelie emanuelsson - 23 mars 2013 19:04

Kanon lördag. Va i blg ett tag.
Sen vart det grillning i solen hos mannens familj. Och sedan tog vi en underbar skotertur med mannens broder och hand tjej. Underbart mysigt och roligt ! Skulle ej haft smink på mig Hahha !
Men nu är madam lagd i säng och soffmyset kan börja bli la en skräck rulle sen :)

Fuck off !

...

Av Emelie emanuelsson - 23 mars 2013 09:23

-Lördag som sagt. 

 SOL !! :D Underbart, men fortfarande lite kallt.  Våren tar jävligt sakta steg frammåt. Suck.

 Snart April... så lite plus grader hade inte skadat... 

 Se om jag och madam hänger med mannen till hans jobb en sväng sen, han skulle pilla me nå till bussen klart.

 Kan ju alltid sitta i solen och dricka kaffe jag :) 

 Nej annars händer de nog inte så mycket idag inte... kanske bli en springtur sen om det inte är för många minus ute. 

 Måste försöka orka med 3 km, som är mitt nästa mål. 

 Sen ska jag nog anmäla mig till blodomloppet... man får välja springa 5 eller 10 hm. 

 I maj i Blg hmm.. Springa för en bra sak är ju också bra :)  

 Nej mannen spela sin jävla data, madam sover. Jag sitter och glor för mig själv som vanligt. 

 Sally som sällskap iaf. 


fuck off

..

Av Emelie emanuelsson - 23 mars 2013 08:56

Morgon !
Druckit kaffe och nu lite frukost :)
Lördag it is !

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards