mammatillfreja

Alla inlägg den 21 mars 2013

.

Av Emelie emanuelsson - 21 mars 2013 19:31

Vart en liten spring tur i kylan !
Mina läppar höll på att frysa till is :(
Vill ha värme !

...

Av Emelie emanuelsson - 21 mars 2013 15:59

Nu skäller jag lite till på VÄDRET ! 

 Får de fan ge sig och bestämma hur de ska va. 

 Blåsigt som fan ha de vart hela jävla dagen så man knapt kan va ute. 

 Nyss vart de snöstorm, och nu sol igen ?! wtf... BLir förbannad haha. 

 Men bra de e sol nu, för då kan jag springa, försiktigt får jag springa... 

 För de e nog lite halt nu när de kom ny snö som ligger ovanför isen så man ej se helvetet ! 

 nej en lite vända får jag nog ta.... men inte bestämt vilken runda jag ska springa har ju nyss börjat springa ute igen. Så man får ta de lugnt frammåt kan inte direkt börja på en mil utan att ha övat :P haha 

 Bli nog lasagne till middag... har plattor över så lika bra att använda upp dem då. 

Bli nog mums ! kan vi hoppas, lite sallad på det. Fint. 

 Nej nu ska ja se unga mödrar och vänta in mannen så jag kan ut o springa sen ! får jag göra mat efter det. 

För om jag låter mannen göra lasagne haha eller vad säger jag han vet inte hur man gör :) 


Over and out fuckers ! 


fuck off

...

Av Emelie emanuelsson - 21 mars 2013 09:17

vååååren var är du ?! 

 Jag vill kunna sitta ute i trädgården utan täckkläder ! njuta av sol och värme herre jisses det hade vart skööönt. 

 Men men får la lida ett tag till, då snön vägrar ge sig ! 

Chilla lite vid tvn då. NEJ ! nu får det fan vara nooog, trött på denna vinter ! 

 Som har varit ap lång ! känns som det vart vinter i 1 år faktiskt. 

 Hmmm inga större planer inför helgen, bli la bara springa. 

 mannen ska la hämta framvagnen till bussen och pilla fast den å. 

jaja we will see ! 

 Påsk nästa vecka som sagt, måste jag ut och plocka lite påska ris :D 


Men men lite sol är det ute bland snöyran....  yes börjat blåsa igen.. 

 Hör man tydligt för skylten på dörren smäller av och till mot dörren haha. 


Nej vad fan ska man göra, diskmaskinen är igång iaf. Tvätta lite sängkläder kanke... 

 Seg dag AB ! 


Fuck off.

...

Av Emelie emanuelsson - 21 mars 2013 08:28

Morgon ! Torsdag redan, alltså FREDAG imon :) 

 Kaffe har jag fått i mig som vanligt, bara fundera på frukosten. 

 Mannen kommer hem vid lunch någon som köpt popup taket som ska hämta de då. 

Se om jag hinner springa också när han ändå är hemma, han hade jobb i leksand vid 13. 

 vi får se, hade jag kunnat springa 2 gånger idag om de gick för sig :) Dock lite kallt idag med men inte lika blåsigt som igår !! :D Jaja. 

 Slarvat inte räknat och fyllt i kalorierna på ett tag nu :( Så får bli nya tag och börja om igen ! 

 Annars blir jag nog aldrig smal om jag inte håller koll på de där... 

Se om jag hittar en baddräkt till sommaren med. 


fuck off

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards