mammatillfreja

Alla inlägg under maj 2013

Av Emelie emanuelsson - 12 maj 2013 16:45

Ja men för fan man bränner inga kalorier på cykla ?? Bränner över dubbla på gå och springa den sträckan ja cyklade !!><
Cykla är bajs om man vill gå ner i vikt med andra ord .

.

Av Emelie emanuelsson - 12 maj 2013 09:08

Love it

...

Av Emelie emanuelsson - 9 maj 2013 10:24

Torsdag och röd dag. Och jag är lika fet och ful som vanligt.

Jaja har vi storstädat iaf mest mannen jag fick underhålla madam dammsugaren är ju inget kul :)
Ååå snart kommer 3:e tanden upp hoppas jag kan se den under tandköttet och Gud va de kliar stackarn <3

Nej nu ha hon nog vaknat igen <3

Over and out

...

Av Emelie emanuelsson - 8 maj 2013 17:33

Vart kanon väder ute idag.
Så vart några promenader och nyss en springtur.
Nu lagas de mat blir fiiisk :)
Är man tjock som jag behöver man äta en och annan firre ;)
Ja då va nog midsommar full planerad iaf ;)
Imon kommer mamma och systrarna upp <3 så jag och Linus plockar upp dem i blg kl 16!
Imon är mannen ledig iaf så bli storstädning också. Sen jobb på fredag, för de e ingen röd dag. Men sen för han helg igen :D
Ska jag och Kajsa bus på äventyr på tors och lina ska shoppa på kupolen :P
Nej viktigare saker än att hänga här !
Bye !

Av Emelie emanuelsson - 5 maj 2013 15:36

Vart en kanon mysig dag hittills.
Vi och familjen Bergman tog husbilen så alla fick plats så stack vi till Rättvik.
Freja fick gå på sin första marknad <3 hon hade super kul. Och dansade till all musik hon hörde haha<3
Soligt och varmt och helt underbart helt enkelt men nu chilla vi och madam ska sova en stund så hon orka va uppe resten av dagen sen.
Nej imon ny vecka igen inget planerat så vi får se vad som händer inte ett skit skulle jag tro. Men torsdag röd dag. Så lite mini helg igen mitt i veckan. Se om mamma lina o Kajsa kommer eller inte pappa kunde ej fick ej ledigt fredagen :( dumma chefer han har nej men va redan som bett om ledighet den dagen så. Han får la komma en annan gång :)

Over and out

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards