mammatillfreja

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Emelie emanuelsson - 14 maj 2013 18:50

Juni kommer nog att bli en super månad ! 

 Börjar med nationaldagen då kommer pappa upp på hojjen och hälsar på :)

Kommer bli mycket nice, öl och god mat hela helgen. 

 sen äre la hyffsat lugnt fram till Midsommar ! 

 Kommer Martin och Jennifer upp fullt hus här haha. Se om tobbe skulle komma med. 

 O linus nya bekant från örebro ? ja vi får se. 

Och linus släkt kommer också upp. Bli en drös med folk här i dalarna. 

mm god midsommar mat och snaps o en och annan öl. Och förhoppningsvis sol ! 

 Sen skulle min kära fia komma upp efter det <3 Mycket trevligt ! 

 Kaffe o öl och chill i solen en och annan solig promenad får de bli. 


Sen är de min mannens och frejas tur att åka ner till småland. Vi åker nog ner 29 Juni. 

 Så bli de nog Ullared också ! haha köpa lite 1 års presenter till Frejis <3 

Men nästan bäst av allt skatteåterbäring kommer med. Nej de blir allt bra de här ! 


Juli blir med bra då har mannen semester. Och vi ska ut och campa cirkus 2 dygn. 

 Lämna vi av madam hos sin farmor och farfar. 

 Bli nog nån feeeske camping :) fiske och öl är fint det och grillat ! 


Nej sköna sommar kom nu ! 

..

Av Emelie emanuelsson - 14 maj 2013 17:00

Vart en liten springtur, springa med rethosta va la ingen hit :(
Snart är maten klar iaf och sen ska jag hoppa in i duschen !

Av Emelie emanuelsson - 14 maj 2013 15:02

Tog oss en lagom liten promenad.
Bli la en springtur för mig sen när mannen kommer hem.

Av Emelie emanuelsson - 14 maj 2013 12:55

lite smidigare än den klump vagn vi ha nu !

><

 

Med mugghållare, kan ju inte bli mycket bättre för mej :D

.

Av Emelie emanuelsson - 14 maj 2013 10:06

Hata mitt liv ibland ...

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards