mammatillfreja

Alla inlägg den 2 maj 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 2 maj 2013 19:09

Sköna kväll. Hälsade på svärmor med Freja för en stund sen innan Freja skylla nana <3
Nu bli de soff häng.

Fy fan jag måste fan va en stark morsa asså. Klara av allt ensam i stort sätt. Får aldrig någon ensamtid.
Har ingen barnvakt, Linus mamma ibland... Inte ofta nån timme i veckan...
Hade faktiskt vart skönt att ha barnvakt ibland men nope. Har man ingen här uppe så får man va Stark och skita i ensamtid.
Så yes ja måste va jävligt stark.
Ibland vill man bo närmare sin egen familj, hade min mamma o syster kunnat va lite barnvakt med. Men nej nu äre inte så. Men madam bli la tonåring någon gång så man få sovmorgon och egentid haha Awesome


Fuck off världen ;)

Av Emelie emanuelsson - 2 maj 2013 10:03

Torsdag ! Och grattis till Therese som fyller 23 år idag :)

Försöker få madam att sova sin förmiddags lur. Frukost och kaffe har jag fått i mig. Kolla på senaste avsnittet av the following :)
Kanske baka sen ?! Får se
Fint väder idag men de blåser ju svin kallt ! :/ så då äre Inge kul att va ute om man måste frysa på köpet.
Behövt handla frimärken med men gaaah orka gå så långt i denna blåst.
Nej vi får la se hur denna dagen blir.
Imon fredag och helg igen ! Underbart :)

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards