mammatillfreja

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Juni tack

Av Emelie emanuelsson - 14 maj 2013 18:50

Juni kommer nog att bli en super månad ! 

 Börjar med nationaldagen då kommer pappa upp på hojjen och hälsar på :)

Kommer bli mycket nice, öl och god mat hela helgen. 

 sen äre la hyffsat lugnt fram till Midsommar ! 

 Kommer Martin och Jennifer upp fullt hus här haha. Se om tobbe skulle komma med. 

 O linus nya bekant från örebro ? ja vi får se. 

Och linus släkt kommer också upp. Bli en drös med folk här i dalarna. 

mm god midsommar mat och snaps o en och annan öl. Och förhoppningsvis sol ! 

 Sen skulle min kära fia komma upp efter det <3 Mycket trevligt ! 

 Kaffe o öl och chill i solen en och annan solig promenad får de bli. 


Sen är de min mannens och frejas tur att åka ner till småland. Vi åker nog ner 29 Juni. 

 Så bli de nog Ullared också ! haha köpa lite 1 års presenter till Frejis <3 

Men nästan bäst av allt skatteåterbäring kommer med. Nej de blir allt bra de här ! 


Juli blir med bra då har mannen semester. Och vi ska ut och campa cirkus 2 dygn. 

 Lämna vi av madam hos sin farmor och farfar. 

 Bli nog nån feeeske camping :) fiske och öl är fint det och grillat ! 


Nej sköna sommar kom nu ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Emelie emanuelsson - 15 mars 2014 12:32

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3954251445 

Av Emelie emanuelsson - 14 mars 2014 07:15

Spydde ur mig på jobbet inatt ... Hopppas ba ja ätit nå konstigt ... Fuskade i mig en bit mörkchoklad kul o snyta ut den genom näsan .. Gud straffa mig hel klart ! ...

Av Emelie emanuelsson - 13 mars 2014 20:40

Tror de e dags på allvar att börja deffa... På måndag går vi all in. Behöver köpa fler matlådor så man kan preppa lite med ... Sten hård fokus nu sommaren är nästan här vill våga ha bikini ! Punkt ...

Av Emelie emanuelsson - 13 mars 2014 08:53

Tydligen nu i mars har jag 190 jobb timmar ... Kan kanske få 24 h till plus fler intro timmar på ett till ställe... Ja men vi får kanske ska boka de introt i april ? Vi får se eller jobba as möe nu o va lite ledig i april ? Fördelen med vikarie jo...

Av Emelie emanuelsson - 13 mars 2014 07:45


Jobbig att ligga på topp och ragga jobb. Rimmar ju nästan. Slitsamt... Trots 3 arbetsgivare i nuläget och kanske en 4e så kommer ändå inte jobben som dem ska ... Några pass planerade på jobb nr1 iaf ... Men får la ta boka intro på jobb 3 ringa ...

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards