mammatillfreja

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emelie emanuelsson - 19 augusti 2013 07:27

Ett väldigt sött set har hon fått :)

Av Emelie emanuelsson - 16 augusti 2013 07:02

16 aug, ett jobb pass som kallar, ja kl 08 iaf. 

 Sen tar jag helg !  Kräftskiva imon, de bli nog fint de. 

 Fast en hel hög med fööölk man ej känner men de ska la gå ändå haha. 

 Känner ju Therese iaf Xd Elena o daniel skulle nog med dit tror jag therese sa iaf. 

 nå fler man känner iaf xD 

 Idag får gubben inte glömma köpa kräftor ! De lär vi ha med ett paket av. 

 Sen ha vi redan vart på bolaget iaf :P 


 nej sätta på mig ansiktet ! 


 Vf e män så sega på vakna... När freja vakna vakna ju knapt linus. 

 Bli ju lite rädd att lämna han själv med henne om han inte tänker gå upp....... suck. 

 Hade ja haft 10000000000000000 000000000000 pengar på kontor så hade ja kunnat va hemma med tösen men nej nu äre så att båda måste jobba så aa, o när ja jobba nu får linus ta henne till inskloning... ja om han kommer upp ur sängen då.... 


bye. 

Av Emelie emanuelsson - 14 augusti 2013 13:24

 vart på dagis med freja idag, fast bara 1 1/2 h för sen vart de av till bvc för 1 års kontroll. 

 de gick fint de :) Hon vägde ju mer en vad ja gjorde när ja va 1 år haha, ja måste vart liten o klen ja å :P

  men men hänger i soffan. Ikväll kommer de en o köper boxnings säcken, bli vi av med den ba ligger o skräpar. 

 Helstekt fransyrska är de tänkt vi ska ha till middag idag ! mums med hemmagjord dragonsås. fint de. 

 Imon är de mannens tur att hänga med til dagis, jag jobbar imon så. 

  Linus ha ju ganska bra flexigt jobb så han kan planera upp o hänga med på viktiga saker o hjälpa till <3 

 Ängel till man jag har, jag har lite svårare att ta ledigt osv då dem måste hitta en annan assistent o krångla osv. 

 En tjej som ville byta pass med mig nösta vecka den nya om börjat. Ja de får hon la. 

 Jobba mån istället för tis passa mig bra då ja ha 4 pass nästa ! >< 


jaja bye

Av Emelie emanuelsson - 13 augusti 2013 18:46

Syster påminde mig att pappa fyller år haha ha så mycket rullandes så ja glömmer bort allt :P
Dagis gick bra idag. Imon bli de en stund Dagis sen BVC :)
8:e tanden på väg ut :) stora tösen börja på dagis och allt :)
Hämtat ut mannens present !
Jaja nu chilla !

Av Emelie emanuelsson - 12 augusti 2013 21:05

#tjockis
Need to work out...

Av Emelie emanuelsson - 11 augusti 2013 07:26

Jaha kör ja ett till arbetspass dårå. 12 h here we go ! 

 Sen är de ledigt till torsdag ! de behöver jag nu haha :D 

 Imon börja inskolningen för Freja ! Hoppas de ska gå bra. 

  9-11 imon :) Bekanta oss med stället. 

BVC har vi på onsdag med så vi får smita ifrån inskolningen ! 

men så äre ! 


Nej snart åka iväg dårå... 


BYE

Av Emelie emanuelsson - 9 augusti 2013 08:39

Och ledig men jobb imon o sön..
Nästa helg ledig ja lör o sön iaf!
Yes inatt vart de inte gnäll o skrik iaf hoppas de ordnat upp sig för madam :)

Jaja Städa på listan

...

Av Emelie emanuelsson - 8 augusti 2013 07:05

Tredje natten i rad Freja ha fuffens för sig ... Gnäller låter halv skriver sisådär 2 h... Fast hon fått en flaska så fortsätter hon ja hoppas detta är övergående ... O att de e en skit period... Känns inte helt Awesome o jobba efter sådana nätter men men bita ihop! Ledig imon sen kör vi ett helg pass

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards