mammatillfreja

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Emelie emanuelsson - 22 augusti 2013 13:13

Vänta på att våran gammla säng ska bli upp plockad, ja vi ha gett bort den, slapp vi köra skiten till tippen. 

 Men snart ska jag hämta upp Freja från dagis också. kl 14.00, dem får gärna kommit innan de. 

 Ska hinna cykla dit är tanken. Annars får dem skylla sig själva jag måste hämta mitt barn så äre. 

 Nyss läst ut boken, startat med en ny "amandas bok" se om de e något att ha. 

 Den verka lite för ungdomlig men den är inte så lång så. I väntan på att de andra böckerna ska komma. Ta ju några dar. 


Imon bli de storhandling med Therese när vi lämnat våra små liv på dagis. 

 Fredag imon, redan. Jobb i helgen. Sen äre chill nästa vecka jobb tor o fre. 

 Mannen fyller år snart den 28 present är redan fixad. Får la fixa en tårta till han med. 

 Blåbär hallon vanilj kanske? med marsipan lock ? skulle la funka kanske. eller om ma gör en lika dan som freja fick för den va förbannat god ! hallon o citron tårta mums ! vi får la se. 



Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards