mammatillfreja

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Emelie emanuelsson - 27 augusti 2013 22:31

Dåligt samvete, känt mig lite förslappad i sommar inte vart nå super hård träning. 

 Uch ont i magen över detta. Vill ju inte tappa formen. 

 Men nästa vecka börjar inomhus passen här i djurmo första v gratis så ska ja allt test på så möe ja hinner. 

 Jobba tor o fre så då kan ja ju ej... 

Nej ändring på de här efter imon ! för imon ska mannen firas o tårta ska fixas men men ja behöver ju inte vräda i mig världens. Ja tar nog en liten spring tur innan... 

 Lax på menyn imon kanske? eller varsin ugnsbakad squash med grönt ? ja vi får se.... 


nej stressad. Bli verkligen börja för beach 2014 nu !

..

Av Emelie emanuelsson - 27 augusti 2013 20:14

Freja håller på att få en kindtand med som jävlas med oss alla tror jag ..: vill inte sova osv o jävlats på natten den får komma upp helt nu tack ! Men men försöka glo tv med en madam i farten ...

Av Emelie emanuelsson - 27 augusti 2013 09:38

Tisdag ledig idag med och imon :) 

 Skulle tagit promenad med Therese och Elias, men Elias har feber ännu och Therese fått halsont. 

 Så de hoppade vi över idag. Lagt madam nu för hon vart grinig o trötter. 

 ja ska la hoppa in i dushen tror jag glömde igår kväll ! >< känner mig ofräsh ! 

 Annars händer de inget idag. 

 Imon fylller mannen år <3 Ska vi la ha lite fika här imon kväll. 

Ja ska la fixa en tårta. Behöver köpa lite saker till den med... se om vi kommer iväg sen. 

Kanske cykla till ica med freja ? eller en promenad. ja vi får se. 

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards