mammatillfreja

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Emelie emanuelsson - 23 september 2013 22:05

Lägga upp min mumsiga omelett ja gjorde till gubben o mig på lunchen innan :)

mys

Av Emelie emanuelsson - 23 september 2013 20:01

Nu är de lite kvälls mys med en kopp te ! :) 

 Feeja vill inte sova ännu, hon vill helst "springa" omkring.

Ja hon har äntligen förstått de där med att man kan ju använda fötterna o gå. 

 Fast de e väldigt klumpigt xD Hon vill hellre försöka springa på en gång men de funka inte riktigt :D

 <3 


Nej dricka te va det o hoppas madam vill sova snart :D 

Av Emelie emanuelsson - 23 september 2013 17:51

Enkelt pyttipanna med rödbetor och färsk spenat

ÖB

Av Emelie emanuelsson - 23 september 2013 17:50

Ja o Frejis va inne på ÖB med.
Vart lite saker som går åt frys påsar o dylikt.
Jordgubbs doft ljus luktade för gott !

Av Emelie emanuelsson - 23 september 2013 17:48

Lindex !! Herre jisses rea på barnkläder nu. Skulle bara kika in kunde ej låta bli när de va Mumin rea !

Av Emelie emanuelsson - 23 september 2013 09:23

Yes ny vecka, en vecka som är fullspäckad. 

 Till helgen väntas de besök ! som jag saknat som jag längtar ! <3 

Så i veckan bli de storstädning, stor handling o massa träning. 

 Fint väder ute idag med, skulle passa o ta en promenad sen efter madam har ätit lunch kanske :) 

                                                                                                                                        


Tycker de är ironikt, kom bara att tänka på. Varför är det så ? 

 Att när "vänner" bli gravida, få barn, flyttar, få jobb dylikt sluta höra av sig? 

sluta helt enkelt va vän med en utan ett knyst. Ironiskt. 

Tror flera därute också känner igen sig... 

Vf är de så att man bara duger ibland ? sjukt. 


Jaja i helgen kommer min bästaste Fia o hennes pöööjk <3 

Bli de full rulle hela helgen. haha småbarns kaous :D awesome

 Om allt går som de ska ! :D 

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards