mammatillfreja

Alla inlägg den 21 januari 2013

..

Av Emelie emanuelsson - 21 januari 2013 15:43

Väntar med en kopp kaffe i hand
På mannen såklart. Lagar mat gör jag med. Kyckling och spenat till mig.
Mannen får potatis och sås till.
Här är de 1000 kastruller igång då alla ska ha olika, vad gör man inte för att slippa va fet och äckligt då ;)
Vart promenad med Therese och Elias innan med vart även kaffe hos dem efteråt :) <3 fint det

Jaja kolla till spisen !

...

Av Emelie emanuelsson - 21 januari 2013 10:02

Ny vecka ! 

 Måndag it is. Städa lägenheten denna veckan... 

 Skit kul not, men de e de värsta med att flytta.... flyttstäda ! >< jaja

 Skulle gjort de igår, men mannen låg och va bakis som fan haha ! 

 Självförvållat som ja säger ;) 


Jaja, Tur vi fick sova för damen enda till halv 9 igår morse så. Fint  det. 

 Väntar jag på att bvc ska skicka en kallelse snart dags att åka dit igen va ett tag sen nu. 

 Sist vi va där måste vart 7 dec tror jag. Skönt att slippa springa där iaf ;) drygt bara...


 Nej nu mer kaffe. se vad dagen har att erbjuda oss ! :) 

Se om Frejas och Elias sov och matklockor stämmer överens idag så vi får en promenad haha ! 

igår vart de ingen haha :D 

jaja 


Hmm ja kyckling till middag, jag får la äta spenat  till, inga onödiga kalorier osv för mig  ! 

Nu är de vardag igen så. Sås kanske jag får göra till mannen då, ej till mig vetemjöl fatta va de är kalorier i de?! 

 typ 300 per dl eller något så såser får vi hoppa, bakverk med pannkakor as well. allt med vetemjöl är typ onödiga kalorier då jag bara ska äta 1200 om dagen så ! 


Jaaa vill man ner till 48 kanske ja får kämpa lite hårdare. 

 Nere på feta äckliga 55 kg ja nu avslöjade jag min äckliga vedevärdiga vikt... men men 

Under 50 ska jag ! :D förhoppningsvis, kanske är nöjd om de blir 50 med så... 


Nej hej hopp göra annat städat lite i köket iaf :) 


Fuck off

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards