mammatillfreja

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emelie emanuelsson - 7 januari 2013 23:23

Åhh snart kan vi flytta ! awesome. 

 Äntligen ska vi ta oskulden på vår esspreso maskin ! 

Riktigt jävla kaffe ska det va, svart som satan. Inget jävla hitte på latte, capuchino alltså inget tjockis kaffe här. 

 Kom inte redigt ihåg hur det va drack man en latte om dagen typ, gick man upp 10 kg på ett år ? 

 Hmm . 

Svart awesome kaffe skare va så ska de fan va  <3 


Me&Coffeeee = best friends <3 ! 

snart så lilla maskin jag kommer !

just de va hos bästaste Therese och Elias innan. Stora killen ! :D

 Kaffe bjöds det klart på ! Svart ! svart ! svart ! 

Ja tog ju en promenad dit ut så. vi skulle nog på promenix imon med? 

Jag och Therese ska ju peppa varandra på att va nyttiga. 

 Skit bra att va 2 st så man kan pepppa varandra. Kommer bli super ! 

Therese va ju duktigare än mig och började tidigare, så hon ha lyckats gå ner redan i vikt ! 

jaa jag ska med lyckas, 48 kg here i come, sen är jag nöjd + en platt mage. 

Kan jag dansa på mina rosa moln sen <3 

dagens kalori intag: ca 800 av 1200, nöjd !


Sova va det ja ! 


fuck off

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards