mammatillfreja

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie emanuelsson - 15 juni 2013 07:00

Och dags för jobb igen ! Dricker lite morgon kaffe.

aw tänkså får ja ej träffa frejis =/ sover ännu som sin far...

ja som e uppe med tuppen. nej börja 08 som vanligt sluta 20.

Ses ikväll ! ;D 

Av Emelie emanuelsson - 14 juni 2013 22:12

Va duktig man jag har kommer hem till kliniskt rent hem, maten är klar.

Levande ljus är tända lite var stans. Underbart! :D

tagit en öl och dusch, snart sängen som gäller. imon upp och hoppa och möta ännu ett 12 h pass.

sen äre ledigt i 3 dagar iaf ! om ingen ringer in mig akut vill säga !

Iaf fått schema fram till sista dec! Ska jobba julafton... hoppas de ger en slant!

Nej ledig typ 27-5 juli eller va de va så då ska  de la hinnas med en smålands tripp ! 


Nej återgå !

Av Emelie emanuelsson - 14 juni 2013 06:31

Tidig morgon, gjort mig redo för jobb, vid 7 ska freja upp senast. 

 Sen lämna henne hos farmor sin och sen kan jag  cykla till jobbet... 

Sovit som en kratta inatt.. så bli nog en rolig dag... jobb imon med, men de fixar la jag.

Mindre kul att sluta 20 sen hem lägga sig o upp o jobba direkt igen... menjag får som sagt ledigt sön mån tis innan nästa pass börja :) 

Nehe fått i mig kaffe bli la en till hos svärmor innan ja far på min röda hojj ;D haha 

Kanske skulle haft en moped.inte för roligt väder ute men ser ut att det kanske kanske kan karna upp ! :D

hoppas.... så kan ja sitta ute på min rast fast gör ja la i vilket fall. nej packa ner banan och energi dryck så ska detta gå :D

.

Av Emelie emanuelsson - 13 juni 2013 13:08

Så fick jag lite kort beställda med, länge sen jag framkallade något. 

 80 st fick fan räcka nu. Bli la en till omgång efter sommaren med. 

4 ramar som ska bilder med och upp på väggen bland alla andra. 

Bli nog bra.

 Nu chilla ja lite medans madam sover... 

Laddar för en helg med massa jobb.. fatta att man ska jobba 24 på 2 dygn... 

Jaja bara bita i. Jag vänjer la mig till slut med långa pass,betyder ju bara fler dagar hemma med min älskling <3 

 Slippa ha henne hel tid på dagis med kanske! :D bli awesome.. skulle ringt tanten med... 

men jag tyckte hon lät så otrevlig så jag drar mig för det. hon kan fan ringa mig om hon undra något. 

Fast hade vart bra att veta vilket dagis hon ska på eftersom hon fick papper på 2 ställen... awesome not..

Piss regn ute med! >< blää .. jaja ska la hänga upp tvätt snart med. 

Av Emelie emanuelsson - 12 juni 2013 21:55

ja nu äre la dags för sängen ! 

 Vart en bra dag iaf. Fint väder osv ! 

Vart en dusch nu ikväll med. 

Jaja har la egentligen inget vettigt att skriva  :P 

Egentligen vill ja la inte ha helg haha jobb fre-lör 12 h pass som vanligt.

2 dar irad tar rätt bra asså men men a job is a job ;)

haha njuta av morgondagen ! hoppas på bra väder !


over and out.

Av Emelie emanuelsson - 12 juni 2013 15:04

Ja väntar på mannen ska komma hem bara 1 h kvar :)

 Hänga upp tvätt skulle jag göra med! de hinns de med. 

Freja lär vakna snart, så ska hon ha middag. 

 Undra om de va skolavslutning idag ? för dennis. 

Vi skulle hänga med isåfall vet iaf de va på kvällen i kyrkan. 

men men:)

Av Emelie emanuelsson - 12 juni 2013 12:55

De e fint det ! Man behöver det :)

Av Emelie emanuelsson - 12 juni 2013 08:55

Tror jag de är iaf haha :P måste posta lite viktiga papper typ anställnings avtal osv. Kom inget paket igår :(
Hoppas de kommer nå idag då :)
Bli de promenad med Frejis. Ut o gunga med kanske nu när vi ha egen <3 vattna växthuset ska med göras !
Snart ska madam ta en tupplur :)

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards