mammatillfreja

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Emelie emanuelsson - 4 juni 2013 19:57



Skämt bort mig själv lite :)

Tycker jag är värd de !        

Av Emelie emanuelsson - 4 juni 2013 12:58

Vart de även Tisdag med, 4 juni ! 

 Tiden går fort nu :) Och allt är underbart. Livet flyter på fint. 

 Har min älskade lilla familj <3 Och så kommer pappa imon kväll troligtvis ! 

 Kommer bli super kul och super god mat kommer vi få äta och bara njuta. Härligt ! 

Sen till midsommar får vi besök, lär bli några öl och grillning. Underbara liv. 

Sommaren kan få börja <3


Så håller vi tummarna för mig lite extra hihi <3 


Vet inte vad men jag är lycklig ! jag är ta mig fan glad och nöjd med livet. 

Allt är perfekt ! 


Snart får jag även träffa underbara Fia <3 Hoppas du får en fin vecka i Tunisien nu ! 

ta en drink åt mig å ;) 


Jaja åter till livet igen, tråkigt väder dock bara. 

 Mannen kommer nog hem lite senare idag de va grill och grejjer på jobbet. 

 Säkert lite sommar firande dem ha för sig. 


Nej jag ocg Freja får la gå hem till svärmor sen eller något ! :) 


Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards