mammatillfreja

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Emelie emanuelsson - 23 juli 2013 21:20

hmmm undra om ja ska jobba imon ? försöker få ett svar på de här... 

 jaja nyss bakat muffins iaf ! Ja dem blev la sådär tror jag dem får duga.. 

Sen äre en och annan kaka kvar att baka... Orka la ej baka för möe heller. 

 Man ska la orka äta tårta med? 

Men kommer bli så kuuuligt :)  På torsdag bli de shoppa kalas saker o nya foppa till mannen ! 

han har hål i sina nu, snacka om gått igenom hårt ;) välanvända med andra ord. 


 Kokos kaka, mocka rutor och chokladbollar med de får la duga :) 

Ska koka svartvinbärs saft med... när jag ha tid o orka ! 

 kan jag ju göra imon om ja ej ska jobba vill säga ! ... 


 nej glo lite sen sova !

Av Emelie emanuelsson - 23 juli 2013 14:14

vart inget jobb idag, vart ledig  visst.

 PA yrket är inte alltid lätt :) händer saker hela tiden. 

 Men men jag njuter av att va hemma med min lilla tös !

 vi ha hälsat på hos hennes farmor o farfar en sväng. 

 Nu ta hon en tupplur ! :D 

 Inte långt kvar till mannen kommer hem heller så. 

 Hoppas nya gardinerna kommer snart :) ha ej så många trevligt att förnya fönstrena lite !


jaja :D chillA på lite men borde baka saker till 1 års kalaset :)


Oo sakna Fia med <3 någon att dricka kaffe med och tjööta massa skit med. 

Min älskade barndoms vän som alltid finns till för mig <3 

 Snart bli hennes lilla pöööjk också 1 helt år  ! 

ska nog denna morsa hitta en present allt :D 

älskar presenter så kul att få köpa nå fint till någon :) 

Hitta till mina systrar med. Lina fyllde ju 20 igår ! 

nej kupolen får de bli på torsdag !

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards