mammatillfreja

Alla inlägg under november 2013

:)

Av Emelie emanuelsson - 10 november 2013 20:51

Underbar härliga ljus.
Lättar verkligen upp stämningen i dessa mörka tider. Super mys <3

Av Emelie emanuelsson - 10 november 2013 09:00

Farsdag, ännu en dag som samhället utsätt till att slösa pengar på oändlig skit lotter hit o dit present korgar fyllda med skräp. Jaa lika med morsdag alla hjärtans dag, dagar då de ska spenderas.
Nej våran gubbe får nöja sig med kaffe hälsodrink o en VW tidning bli han nog nöjd över.
Ska bara orka upp ur sängen med ;)

Pusss

Hoppas nu konsumenter inte slösat bort en förmögenhet :) håll i pengarna till jul istället :)))))

Av Emelie emanuelsson - 9 november 2013 23:06

<3 underbart.
Men imon är det nog löpning på schemat ! :)))

Av Emelie emanuelsson - 8 november 2013 14:59

Kunde inte låta bli :P

Av Emelie emanuelsson - 7 november 2013 13:09

Skura golven står kvar på listan. Ska lå på den där diskmaskinen med tror jag... 

 Så nu gjorde jag nå vettigt iaf... suck. Men men hämnas o ej gö nå hjälper knapast så jag fortsätter va den bästa hemmafrun som vanligt. Jippiiiiii ..... suck. 


 Nej . snart gå ! 

Av Emelie emanuelsson - 7 november 2013 12:59

Torsdag, snart är det helg åter igen. 

 Började dagen med att lämna Freja på dagis ja hon fick frukost inann med. 

 Tog en springtur hem därifrån. Skön start, känna lite flås. 

Nej väl hemma va de byta om, o dra till gymmet. Så lyfte skrot sisådär 1 timme. 

tricept biceps mest idag.  Sköööönt, hoppas ja har ont i morgon. För jag tog då fan i. 

 Klockan rulla verkligen snabbt, om 30 mn ska jag gå och hämta min tös igen. 

 Hade velat byta slang i däcket på cykeln så kunde ja cykla till dagis... Går mycket fortare. Med henne där bak bli de extra träning ju !  Jaja snart kommer snön så kan man ej cykla utan att ramla o dö i vilket fall. 

 På tal om snö. Låg imorse lite granna på marken. Men ja det har smält bort. Inga minus grader ännu. 


 Nej lite mer kaffe ska jag la hinna med, eftersom jag glömde dricka de imorse?! 

snacka om hektisk morgon i detta huset  ! 


Puss ! 

..

Av Emelie emanuelsson - 6 november 2013 14:47

Hmm leksaker överallt som man skulle städat upp... Men så åker dem ändå ut lika fort .
Damma av lite i sovrummet kanske .
Sen va de mat som ska lagas ....
Ja hade hellre gått runt på Ikea men att ta bussen med Freja lockade inte de minsta . Vandrade hem igen soffläge med en busig dam är så långt jag kommit .

Over and out grymma tråkiga värld

Presentation


Emelie 22 år bor med min Man och vår lilla tös i Djurmo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards